گزارش نادرستی مشخصات

بازی شکل ها و رنگ ها نهالک| بازی فکری شکل ها و رنگ ها نهالکگروه تولیدی نهالک

بازی فکری شکل ها و رنگ های نهالک از سری بازی های تحت عنوان " اولین بازی های من " است. که آموزش رنگ ها و اشکال هندسی از اهداف اصلی آن است.بازی شکل ها و رنگ های نهالک شامل سه صفحه بازی از جنس مقوای سخت ، دو تاس شکل و رنگ و ۱۵ مهره اشکال پلاستیکی رنگی به شکل های مثلث ، دایره و مربع است. بازی شکلها و رنگها به صورت انفرادی ، دو و سه نفره بازی می‌شود

250,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی شکل ها و رنگ ها نهالک

این بازی جذاب مهارت های عملی کودک را افزایش می‌دهد. و او را با انواع حجم های هندسی و رنگ ها آشنا می‌کند‌. همکاری با کودک در بازی های این سبکی باعث افزایش یادگیری کودک،خلاقیت و میل به ادامه یادگیری در او می‌شود.

ویدیوی بازی شکل ها و رنگ ها نهالک

آموزش بازی فکری شکل ها و رنگ ها نهالک

بازی اینگونه آغاز می‌شود که یک صفحه بازی در اختیار هر بازیکن قرار می‌گیرد. و هر یک از بازیکنان به نوبت تاس می‌اندازند؛ و با توجه به تاس ها مهره‌های مناسب را روی صفحه جاگذاری میکنند. هدف پرکردن سریع جایگاه‌ها توسط بازیکنان است. بازی شکلها و رنگهای نهالک یک بازی مناسب برای رده سنی خردسال به جهت  آموزش
مفاهیم پایه ای است .

تصویر بازی فکری شکل ها و رنگ ها نهالک


بازی شکل ها و رنگ ها در حقیقت همان بازی معروف و محبوب Shapes & Colors خارجی است که توسط Jutta Neundorfer طراحی شده و حالا توسط گروه تولیدی نهالک در بازار ایران ارائه شده است. و از کیفیت بالایی همانند نسخه خارجی برخوردار است.

جمع بندی : بازی فکری شکل ها و رنگ ها از نظر طراحی و کیفیت نمره قابل قبولی را به خود اختصاص می‌دهد. و ویژگی های آموزشی بازی آن را به بهترین انتخاب برای رده سنی کودک بدل میکند‌‌.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک