گزارش نادرستی مشخصات

بازی فکری فیلا فیلا دو نفره جزو سری بازی‌های سبک توی گیم است که به تازگی توسط بازیتا به بازار ارائه شده است. پس هدف و تمرکز اصلی این بازی سرگرمی و لذت از انجام بازی خواهد بود. دو ماسک فیل به همراه خرطوم های متصل شوند و حلقه‌های پلاستیکی قطعات این بازی جذاب را تشکیل میدهد.

85,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیبازیتا

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فیلا فیلا دو نفره

سرعت عمل ، دقت و تمرکز از اصلی‌ترین اهداف بازی فیلا فیلا ۲ نفره است. پس زمانی برنده اصلی مشخص خواهد شد که این سه ویژگی بتواند در حین بازی به کار گرفته شود.

تصویر بازی فیلا فیلا ۲ نفره

آموزش بازی فیلا فیلا دو نفره

روش بازی به این شکل است که بعد از متصل کردن خرطوم‌ها به ماسک و قرار گرفتن روی صورت بازیکنان. هر بازیکن باید تلاش کند که حلقه‌های رنگی را از روی زمین بدون دخالت دست‌ها بردارد. برنده بازی کسی است که سریعتر این کار انجام داده و حلقه‌های بیشتری را نصیب خود کرده باشد. به این نکته هم باید توجه داشت که برداشتن حلقه اول به آسانی آب خوردن است ولی در برداشتن باید این راهم در نظر بگیرید که حلقه اول نباید بیفتد و به همین ترتیب ؛ توجه داشته باشید که حلقه‌ها بهتر است روی سطح صاف قرار بگیرد تا کار با آن‌ها راحت تر باشد.

تصویر بازی فیلا فیلا دو نفره

بازی فکری فیلا فیلا ۲ نفره

– جمع بندی : این بازی جذاب ( بازی فیلا فیلا ) توسط یک تولید کننده موفق در عرصه تولید توی گیم‌ها یعنی بازیتا ارائه شده است. نمونه های موفق تولید شده توسط این ناشر به‌نام بازی‌های فکری ، اعم از دست چین  ، دوچشمی و دکتر اکتشاف و نمونه های موفق دیگر نشان دهنده کیفیت بازی‌های ارائه شده توسط بازیتا است.

مشخصات کلیبازیتا
سایر مشخصات
کشور سازنده

ایران

سبک بازی

سرگرمی ، توی گیم

قابلیت حرکت

ندارد

تعداد بازیکن

۲ نفر

رده سنی

کودک ، نوجوان و بزرگسال

محتویات داخل

۲ عدد ماسک پلاستیکی ، ۲ حلقه در دو رنگ ، ۲ خرطوم رنگی ، و ۲ عدد کش مخصوص

خطر بلعیدن

دارد

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

پرسش و پاسخبازیتا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیبازیتا