گزارش نادرستی مشخصات

بازی فکری قایم موشک از ۳۰ کارت تصویر گرد ، یک تاس رنگ و از شش تشتک رنگی تشکیل شده است. بعد از پخش کارت‌های تصویر روی زمین بازی ؛ ۶ تشتک رنگی را روی آنها قرار می‌دهیم البته بعد از انکه مطمئن شدیم بازیکنان همه مراحل را به دقت دیدند و به خاطر سپردند. در این مرحله هر بازیکن تاس رنگ را انداخته و باید حدس بزند زیر تشتک همان رنگی چه تصویری قرار دارد. با حدس درست کارت به عنوان امتیاز به او تعلق می‌یابد. تقویت حافظه ، افزایش تمرکز و هیجان از اهداف بازی قایم موشک بازی تا است.

83,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی بازیتا

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فکری قایم موشک 

آموزش بازی قایم موشک بازی تا : بازی با پخش ۳۰ کارت تصویر روی زمین و قرار گرفتن ۶ تشتک رنگی روی روی شش کارت شروع می‌شود. به شکل زیر : 

عکس بازی قایم موشک بازی تا

 حالا باید هر بازیکن به نوبت تاس را انداخته و حدس بزند زیر تشتک‌ها چه تصویری قرار دارد. با حدس درست ، کارت به آن بازیکن به عنوان امتیاز تعلق خواهد یافت و تشتک روی تصویر دیگری قرار می‌گیرد به این نکته توجه داشته باشید که اگر حدس بازیکن اشتباه هم باشد چون برای تشخیص صحیح یا غلط بودن کارت مجبور شدیم تشتک را برداریم و بازیکنان کارت زیر آن را دیده اند باید تشتک را تعویض و روی کارت دیگری قرار دهیم.

عکس بازی فکری قایم موشک بازیتا

اهداف بازی فکری قایم موشک 

هدف در این بازی جمع کردن کارت‌های تصویر بیشتر است. و برنده کسی است که در پایان بازی بیشترین حدش را زده باشد.

فواید بازی قایم موشک بازی تا

از فواید بازی فکری قایم موشک بازیتا می‌توان به تقویت حافظه کوتاه مدت ، افزایش تمرکز بازیکنان ، شناخت رنگ ها و فعالیت گروهی مثبت اشاره کرد.

پرسش و پاسخگروه تولیدی بازیتا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی بازیتا