گزارش نادرستی مشخصات

بازی فکری ماهی سرخ کوچولو نهالک | بازی ماهی سرخ کوچولو نهالکگروه تولیدی نهالک

بازی ماهی سرخ کوچولو نهالک یک توی گیم ساخته شده بر اساس بازی معروف Splash Attack است. در بازی فکری ماهی سرخ کوچولو نهالک برنده کسی که سه ماهی از برکه گرفته و آزاد کند. این بازی جذاب بیشتر با هدف سرگرمی و افزایش هیجان طراحی شده است.

100,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی ماهی سرخ کوچولو نهالک

این بازی جذاب از ۹ ماهی رنگی دو رو که یک وجه چهره غمگین ماهی و وجه دیگر چهره خوشحال ماهی است ، ۱ ماهی سرخ و ۲ عدد تاس شکل و رنگ تشکیل شده است. بازی ماهی سرخ کوچولو برای رده سنی کودک و به طور خاص برای کودکان بالای پنج سال ارائه شده است.

تصویر بازی ماهی سرخ کوچولو نهالک

آموزش بازی فکری ماهی سرخ کوچولو

خوب بریم سراغ نحوه‌ی بازی : همه ماهی ها به حالتی که چهره غمگینشان رو به بالا باشد وسط زمین که آن را برکه می‌نامیم قرار می‌دهیم. بازیکنی که سنش از همه کمتر است بازی را شروع خواهد کرد و بازی در جهت حرکت عقربه‌های ساعت بین بازیکنان در جریان خواهد بود.

تصویر بازی فکری ماهی سرخ کوچولو نهالک

بازیکن اول تاس شکل و رنگ را همزمان می‌اندازد. بلافاصله همه بازیکنان باید سعی کنند ماهی هماهنگ با تاس ها را پیدا کنند و آن را از برکه بردارند. بازیکنی که توانسته سریعتر از همه ماهی را بردارد ماهی را با همان وجه غمگین جلوی خود قرار می‌دهد. بازیکن بعدی تاس را می‌اندازد و دوباره همه تلاش می‌کنند ماهی مورد نظر را بردارند. اگر تاس ها ماهی را که قبلا توسط یک بازیکن برداشته شده است نشان دهد آن بازیکن باید با گفتن " ماهی ماهی " ماهی سرخ را برداشته و ماهی غمگین خود را آزاد و خوشحال کند. و این بار وجه خوشحال ماهی را بچرخاند و جلوی خود قرار دهد.

توجه داشته باشید در صورتی که بازیکن دیگری ماهی قرمز را بردارد و کلمه " ماهی ماهی " را بگوید آن ماهی به برکه برمیگردد.

قوانین بازی ماهی سرخ کوچولو نهالک

● اگر زمانیکه تاس ها ماهی از قبل آزاد شده را نشان میدهد بازیکنی ماهی سرخ را بردارد باید به عنوان جریمه یکی از ماهی هایش را به برکه برگرداند.

● هنگامی که یک بازیکن سه ماهی را از برکه بگیرد و آزاد کند یعنی سه ماهی با چهره خندان داشته باشد بازی تمام شده و برنده بازی اوست.

جمع بندی : استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید بازی فکری ماهی سرخ کوچولو نهالک در کنار طراحی ظریف و زیبای اجزای بازی بدون شک این بازی را به یکی از بهترین انتخاب ها در رده سنی کودک بدل میکند.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک