گزارش نادرستی مشخصات

بازی برج پیزاگروه تولیدی قلقلک

بازی فکری برج پیزا یکی از توی گیم های جدید بازار ایران است. این بازی یک نسخه کپی شده باکیفیت ایرانی از توی گیم معروف و محبوب بین المللی به نام Tower Of Pisa است. که از نظر قوانین بازی هم عین همان نسخه است. ۱۳ حلقه‌ی پلاستیکی صفحه مانند که نقش طبقات برج را خواهند داشت ، ۶۰ عدد مهره رنگی که نقش ستون برج را ایفا خواهند کرد و یک تاس رنگ که رنگ مهره را انتخاب خواهد کرد. هدف بازی حفظ تعادل برج است در حالی که باید ستون‌های آن را برداریم و به بالای آخرین طبقه انتقال دهیم.

184,800 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی قلقلک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی برج پیزا

بریم سراغ روش انجام بازی برج پیزا : یکی از صفحات رو روی زمین قرار بدین و مهره ها رو طوری روی صفحه قرار بدین  که از هر رنگ دو مهره روبه‌روی هم باشند. ۱۰ مهره که چیده شد صفحه بعد رو روی مهره ها قرار بدین و به همین شکل تا آخر ادامه بدین تا برج تکمیل بشه. توجه داشته باشین که آخرین طبقه باید مسقف باشد برای قرار گرفتن مهره‌ها روی آن ؛ حالا کوچکترین فرد بازی رو شروع می‌کنه و باید تاس بندازه و با توجه به رنگ تاس مهره‌ی همان رنگی رو برداره و به سقف آخرین طبقه انتقال بده. توجه کنید که اگر به هر کدام از مهره ها دست بزنید باید همان مهره رو بردارید و اگر رنگ تاس سیاه بود می‌تونین هر رنگی رو از مهره‌ها انتخاب کنین.

ویدیوی بازی برج پیزا

فواید بازی فکری برج پیزا

افزایش هیجان و فعالیت مثبت گروهی حاصل از این سرگرمی فوق‌العاده جذاب در کنار افزایش تمرکز و هماهنگی چشم و دست از مزایای انجام بازی‌های این سبکی است.

تصویر بازی فکری برج پیزا

جمع بندی : استفاده از پلاستیک با کیفیت در تمام قطعات بازی در کنار طراحی ظریف و قابل توجه مجموعه بازی برج پیزا همچنین همه‌گیر بودن انجام چنین بازی هایی در جهان بدون شک این بازی را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می‌کند.

پرسش و پاسخگروه تولیدی قلقلک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی قلقلک