گزارش نادرستی مشخصات

هدف از بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال آموزش حروف الفبای فارسی به کودکان در فضایی شاد و سرگرم کننده است. محتویات این جنگل الفبا فارسی کارابال عبارتند از: یک پازل فومی سه بعدی جنگل، ۳۵ عدد مهره‌ی فومی معرف حروف فارسی با پایه‌ی پلاستیکی، کتاب داستان جنگل دوستی، دفتر تمرین وایت‌بردی، یک ماژیک وایت‌برد پاک‌کن دار و یک تابلوی حروف الفبای فارسی همراه با طرز صحیح نوشتاری حروف. این مجموعه کیفیت بالایی دارد و در کیفی مقوایی و زیبا عرضه شده است.

180,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی کارابال

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال

همانطور که از اسم بازی پیدا است. این بازی طراحی شده برای آموزش الفبای فارسی در قالب یک بازی جذاب و سرگرم کننده. بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال یکی از بهترین بازی‌ فکری‌های ارائه شده در بازار ایران برای آموزش الفبا است. هم از نظر کیفیت مواد به کار برده شده در ساخت آن و هم از نظر جذابیت و طراحی ظاهری نمره‌ی بسیار خوبی رو در این حوزه نصیب خودش کرده.

آموزش بازی جنگل الفبای فارسی کارابال

مجموعه‌ی بازی آموزشی جنگل الفبای فارسی کارابال شامل یک صفحه چینش فومی سه بعدی به شکل جنگل و قطعات حروف الفبا در شکل حیوانات و … است که قراره روی صفحه بازی جاگذاری بشه به این شکل : 

تصویر صفحه بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال

– تعداد قطعاتی که قراره روی صفحه‌ی بازی جاگذاری بشه ۳۵ عدده که تمام حروف الفبای فارسی رو شامل میشه. همچنین تعدادی قطعه‌ی تصویری برای تکمیل جنگل الفبای فارسی کارابال نیز در این مجموعه برای جذابیت بیشتر ارائه شده است.

تصویر نحوه جاگذاری قطعات حروف الفبا روی صفحه بازی

– همچنین وجود یک دفتر تمرین الفبای وایت‌بردی که به همراه اون یک ماژیک و پاک‌کن وایت برد هم ارائه شده. میتونه بسیار به تکمیل آموزش بازی کمک کنه. علاوه بر دفتر تمرین در این بازی یک کتاب داستان به اسم جنگل دوستی هم قرار داده شده تا سبد این بازی خلاقانه از انواع روش‌های جذاب آموزشی پربارتر بشه. و در آخر یک تابلوی حروف الفبای فارسی که طرز نوشتار آن را نیز به همراه دارد در یک کیف مقوایی مخصوص به خریداران ارائه خواهد شد.

تصویر محتویات بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال

– جمع بندی : بازی فکری جنگل الفبای فارسی کارابال با امکانات و تنوع بازی‌هایی که در یک مجموعه ارائه داده هم از نظر آموزشی و هم از نظر سرگرمی و بازی بسیار قدرتمند و در خور تحسین عمل کرده ؛ در کنار تنوع و امکانات زیاد این بازی جذاب کیفیت ملزومات بازی جای هیچگونه شکی برای انتخاب آن نمی‌گذارد.

پرسش و پاسخگروه تولیدی کارابال

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی کارابال