گزارش نادرستی مشخصات

توانایی چیدن از مهارت‌هایی است که کودکان مایلند بارها و بارها آن را امتحان کنند ؛ بازی تعادل نیز همین مهارت را در سطحی بالاتر هدف قرار داده است. این بازی شامل راهنمای بازی، ۳۲ استوانه‌ی کوچک، سه نیم‌کره‌ی رنگی و یک تاس است که همان سه رنگ را نشان می‌دهد. در یک روش بازیکنان به نوبت تاس می‌اندازند و هر رنگی که بیاید بازیکن باید یک استوانه را روی نیم‌کره‌ی همان رنگ بگذارد. اگر تعادل نیم‌کره به هم بخورد و استوانه‌ها بریزند، همه‌ی استوانه‌ها را برمی‌دارد. کسی برنده است که زودتر همه‌ی استوانه‌هایش را روی نیم‌کره‌ها بچیند. افزایش تمرکز، دقت عمل و هماهنگی چشم و دست از مهم‌ترین اهدافی است که این بازی دنبال می‌کند.

85,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی بازیتا

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بررسی و خرید انواع بازی فکری و آموزشی، انواع بردگیم ها و بازی های رومیزی و همچنین سری توی گیم ها در سایت بازی تحریر.

برج تعادل بازیتا

بازی برج تعادل بازیتا از سری بازی‌های جذاب و شادی آور مناسب دورهمی‌های خانودگی هستش که میتونه برای رده‌ی سنی کودک و نوجوان بسیار جذاب و سرگرم کنند باشه. بازی فکری برج تعادل بازیتا شامل ۳ مخروط رنگی پلاستیکی ، ۲۸ مهره‌ی بازی و یک عدد تاس نشانگر رنگ است‌.

تصویر محتویات بازی تعادل بازیتا

 داستان از این قراره که باید مهر‌ه‌های بازی رو طوری روی مخروط‌های رنگی قرار بدیم که تعادل مخروط به هم نخوره.

آموزش برج تعادل بازیتا

در ابتدا مهره‌هارو بین بازیکنن‌ها تقسیم میکنیم. بعد از پخش مهره‌های بازی ، نوبت به انداختن تاس نشانگر رنگ میرسه. بعد از تعیین رنگ مخروط توسط تاس ، بازیکنی که تاس رو انداخته باید سعی کنه مهر‌ه‌اش رو طوری که تعادل مخروط به هم نخوره روی اون قرار بده. به شکل زیر دقت کنید:

و بعد نوبت بازیکن بعدیه که همین کار‌هارو انجام بده. بازی تعادل بازیتا طوری طراحی شده که در ابتدا بازی ساده به نظر میاد ولی رفته رفته که تعداد مهره‌های روی هم زیاد میشه حفظ تعادل مخروط کار سختی خواهد بود. بازیکنی که باعث از بین رفتن تعادل مخروط بشه از دور بازی خارج میشه و در نهایت بازیکنی که کمترین مهره براش باقی‌ مونده برنده بازی هستش.

تصویر نحوه بازی تعادل بازیتا

– جمع بندی : افزایش دقت و تمرکز در کنار هیجان حاصل از یک فعالیت گروهی مثبت و سازنده می‌تواند باعث افزایش قدرت ارتباط در کودکان شود.

پرسش و پاسخگروه تولیدی بازیتا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی بازیتا