گزارش نادرستی مشخصات

تیزبین الفبا انگلیسی بازیتا یکی از مجموعه بازی‌های کارتی تیزبین است که علاوه بر افزایش سرعت عمل و تقویت دقت و تمرکز، فرصت آشنایی با حروف الفبای انگلیسی را به صورت غیرمستقیم و در فضایی بازی‌گونه و شاد فراهم می‌سازد. روی هر کارت تصویر ۶ حرف الفبا در اندازه‌ها و رنگ‌های متفاوت وجود دارد و بین هر دو کارت یک حرف مشترک است. این ویژگی باعث می‌شود بتوان بازی‌های متنوع و گوناگونی با کارت‌های تیزبین انجام داد. در راهنمای بازی فکری تیزبین الفبای انگلیسی چند شیوه معرفی شده است، اما بازیکنان می‌توانند با خلاقیت خود روش‌های دیگری را هم ابداع کنند.

82,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی بازی تا

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

تیزبین الفبا انگلیسی بازیتا

بازی فکری تیزبین الفبای انگلیسی از نوع بازی‌های آموزشی ارائه شده در قالب یک سرگرمی جذاب است. آموزش در قالب بازی و سرگرمی بدون شک می‌تواند ماندگار‌تر و اثربخش‌تر باشد. مخصوصا در مبحث زبان انگلیسی که حافظه‌ی فرد یادگیرنده درگیر خواهد شد.

بازی کارتی تیزبین الفبا انگلیسی شامل ۳۵ کارت بازی ، تعدادی کارت راهنما و قانون بازی است.

تصویر محتویات تیزبین الفبا انگلیسی بازیتا

آموزش تیزبین الفبای انگلیسی :

بازی تیزبین الفبای انگلیسی بازیتا را میتوان به چند شکل بازی کرد که در راهنمای بازی به طور کامل به آن اشاره شده. بریم سراغ یکی از روش‌های بازی : این بازی جذاب شامل تعدادی کارت اصلی است که روی هر کدام از آنها ۶ تصویر وجود دارد. بین هر دو کارت بازی فقط دو تصویر مشترک وجود دارد با پیدا کردن آنها شما برنده بازی خواهید بود. بهبود قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل ، افزایش تمرکز و سرعت عمل از مواردی است که در بازی فکری تیزبین الفبای انگلیسی اتفاق خواهد افتاد.

بازی پرطرفدار تیزبین الفبای انگلیسی بازیتا برگرفته از بازی محبوب Spot It است. که بعد از انتشار و ورود به بازار بازی‌‌های فکری از اقبال بسیار خوبی از سوی مردم برخودار بود.

پرسش و پاسخگروه تولیدی بازی تا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی بازی تا