گزارش نادرستی مشخصات

دو کارتی زبان انگلیسی یک بازی هیجان‌انگیز گروهی دو تا شش نفره برای یادگیری و تمرین کلمات سه حرفیِ زبان انگلیسی است. این بازی حاوی ۷۲ کارت پلاستیکی حروف انگلیسی، ۳۶ کارت مقوایی کلمات سه حرفی، یک دستگاه کارت انداز و یک سی‌دی آموزش کلمات سه حرفی انگلیسی است. ابتدا ۷۲کارت حروف در دستگاه چیده می‌شود و هر یک از بازیکنان یکی از کارت‌های کلمات سه حرفی ناقص را انتخاب می‌کند. هر بار با فشار دستگاه به جلو دو حرف انگلیسی ظاهر می‌شود و بازیکنان باید با استفاده از این حروف کلمه‌ی سه حرفی خود را کامل کنند. استفاده از این محصول فرایند یادگیری زبان انگلیسی را با جذابیت بیشتری همراه می‌سازد.

190,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی بازیتا

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

دو کارتی زبان انگلیسی بازیتا

بازی دوکارتی زبان انگلیسی از سری بازی‌های آموزشی جذاب برای آموزش زبان انگلیسی در بازار ایران است. این محصول باکیفیت با هدف آموزش زبان در سطح مقدماتی طراحی شده و مناسب کودکانی است که آشنایی ابتدایی با حروف انگلیسی را دارند. بازی فکری دوکارتی انگلیسی بازیتا شامل ۷۲ کارت بازی ، ۳۶ کارت حروف انگلیسی و یک وسیله نشانگر کارت‌های حروف است ؛ که به همراه دفترچه‌ و CD راهنمای کامل بازی ارائه می‌شود.

تصویر بازی فکری دوکارتی زبان انگلیسی بازیتا

آموزش بازی دوکارتی زبان انگلیسی بازیتا

نحوه بازی به این شکل است که ابتدا ۷۲ کارت بازی وسط زمین بین بازیکنان قرار می‌گیرد.

کارت‌های بازی دو کارتی زبان انگلیسی بازیتا

 در مرحله بعد باید با استفاده از دستگاه کارت‌انداز و اهرم مخصوص آن دو کارت حروف انگلیسی که قرار است حرف سوم آن را بیابیم مشخص شود. به این شکل :

بعد از مشخص شدن دو حرف انگلیسی بازیکنان باید تلاش کنند در کمترین زمان ممکن از بین کارت‌های وسط زمین آن کارتی که می‌تواند با این حروف یک کلمه سه‌ حرفی معنی‌دار تشکیل دهد را پیدا کنند. و کارت را به عنوان امتیاز نزد خود نگه‌دارد ؛ در پایان بازی ، بازیکنی که بیشترین کارت‌ را در اختیار داشته باشد برنده بازی است.

– جمع‌بندی : بازی فکری دو کارتی زبان انگلیسی بازیتا با آموزش حدود ۵۰۰ کلمه سه حرفی انگلیسی در قالب یک محصول جذاب و سرگرم کننده و کیفیت در خور تحسن ملزومات بازی ، جای هیچگونه شکی در انتخاب آن نمی‌گذارد.

پرسش و پاسخگروه تولیدی بازیتا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی بازیتا