گزارش نادرستی مشخصات

می‌خوایم سالاد درست کنیم؛ سالاد چی؟ یه سالاد شیرازی خوشمزه با گوجه و خیار و پیاز و البته لیمو! هر بازیکن اسم کارتی رو که بازی می‌کنه با صدای بلند می‌گه و کسی که زودتر کارت‌هاش رو تموم کنه برنده است. نکته اینجاست که اسم هیچ کارتی نباید تکرار بشه و در ضمن باید مراقب کارت‌های ممنوعه هم باشید. هر اشتباه، توپوق زدن یا مکث بیشتر از ۳ ثانیه هم باعث می‌شه همه‌ی کارت‌های رو شده به دستتون اضافه بشه. با انجام این بازی دقت و تمرکزتون بالا می‌ره، قدرت بیان شما تقویت می‌شه و تازه … کلی هم خوش می‌گذره.

88,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فکری سالاد سوسکی

بازی فکری سالاد سوسکی از اون دست بازیهایی هستش که انگار فقط برای هیجان و خنده طراحی شده و صدالبته آب کردن یخ دورهمی‌ها ، این بازی کارتی فوق‌العاده دوست داشتنی برگردان بازی معروف Kakerlaken Salat هستش که توسط گروه تولیدی نهالک با کیفیتی در خور توجه تو بازار ایران ارائه شده و مورد توجه عموم مردم هم قرار گرفته ؛ بازی سالاد سوسکی تمرین بسیار خوبی برای هماهنگی ذهن و زبونه ، حالا میگین چرا ؟ در ادامه بهتون میگم.

آموزش بازی فکری سالاد سوسکی

تو بازی کارتی سالاد سوسکی ما چند نوع کارت داریم : کارت گوجه فرنگی ، کارت خیار ، کارت لیمو ، کارت پیاز و کارت سوسک ؛ آره درست شنیدین کارت سوسک ولی این از اون سوسک‌هایی نیست که ازش بدمون میاد !!!

و البته چند تا هم کارت ممنوعه داریم که در ادامه کابردشونو توضیح خواهم داد.

تصویر کارت‌های بازی فکری سالاد سوسکی نهالک

– بریم سراغ شروع بازی : بعد از اینکه کارت‌هارو حسابی بُر زدیم ، اونهارو بین بازیکن‌ها تقسیم میکنیم. هر بازیکن کارت‌های خودش رو به پشت جلوی خودش قرار میده و قراره که در هر نوبت یکی از کارت‌هاشو برگردونه و با گفتن اسم اون کارت ، هرچی که باشه وسط زمین قرار بده. به این شکل :

به این نکته هم توجه داشته باشین که این کار باید بدون تپق زدن انجام بشه و البته مکس بیش از سه ثانیه هم خطا است. و اگه نتونین اسم کارت رو درست بگین یا زیاد مکس کنین تمام کارت‌های وسط زمین به شما میرسه و این روهم در نظر بگیرین که برنده بازی کسی هست که کارت‌هاشو زودتر از همه تموم کنه!

همانطور که قبلا هم گفته شد ما کار‌ت‌های ممنوعه هم داریم که اگه اون کارت‌ها بیان دیگه نمیتونیم اسم تصویر روی کارتو بگیم و باید بگیم " سوسکی سالاد "  .

تصویر یکی از کارت‌های ممنوعه در بازی فکری سالاد سوسکی ( کارت سمت راست )

قوانین بازی سالاد سوسکی

● توپوق زدن و مکس کردن بیشتر از ۳ ثانیه ممنوعه ؛ این کار باعث میشه تمام کارت‌های وسط زمین به شما برسه ، در حالی که باید زودتر از همه کارت‌هاتونو تموم کنین.

● زمانی که دو کارت عین هم بیاد ، دیگه نباید اسم کارت دوم رو بیاریم و باید الکی اسم یه کارت دیگه رو بگیم.

– جمع‌بندی : بازی فکری سالاد سوسکی نهالک از جمله‌ بازی‌های جذاب و نشاط‌آور گروهیه که میتونه هیجان دورهمی‌هامونو به شدت افزایش بده. در کنار این‌ها کیفیت بالای بازی و طراحی ظاهری زیبا دیگه جای شکی برای انتخاب بازی سالاد سوسکی نمیذاره.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک