گزارش نادرستی مشخصات

سرآشپز یک بازی هیجان‌انگیز، نوآورانه و بدون نوبت است. داستان از این قرار است که سرآشپز بهترین رستوران شهر به دنبال یک دستیار فرز و چابک است که بتواند با سرعت سفارش‌ها را آماده کند. محتویات این بازی عبارتند از ۲۵ کارت دو روی نشان دهنده ۳ یا ۴ سفارش مختلف ، ۲۴ کارت بازیکن در ۶ رنگ مختلف ( ۶ دسته‌ی ۴ تایی ) و راهنمای بازی. هر بازیکن ۴ کارت دارد که پشت و روی آن‌ها ۱۶ خوراکی نشان داده شده است. هر بار یک کارت سفارش رو می‌شود. هدف این است که در کمال آرامش ، زودتر از بقیه سفارش را آماده کنیم ؛ یعنی کارت‌هایمان را طوری کنار هم یا روی هم بچینیم که فقط و فقط خوراکی‌های روی کارتِ سفارش معلوم باشند.

80,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فکری سرآشپز

بازی فکری سر آشپز به بازی کارتی محبوب و صدالبته جذابه که میتونه اوقات فراغت پرهیجانی رو خلق کنه  ؛ بازی کارتی سرآشپز نسخه باکیفیت بازی پرطرفدار Cheff هستش که توسط گروه بازی سازی نهالک تولید و در بازار ایران ارائه میشه. 

تصویر بازی فکری سرآشپز نهالک

بازی فکری سرآشپز
نهالک شامل ۲۴ کارت دو روی تصاویر که نشان دهنده ۳ یا ۴ سفارش مختلف هستش و ۲۴ کارت بازیکن در ۶ رنگ مختلف که به همراه یک دفترچه‌ی راهنما ارائه میشه.

آموزش بازی فکری سر آشپز

با شروع بازی به هر کدام از بازیکن‌ها ۴ کارت همرنگ میدیم و بعد از اون ۲۵ کارت سفارش مشتری‌ها رو حسابی بُر می‌زنیم و وسط زمین قرار میدیم. به این شکل :

تصویر نحوه شروع بازی سرآشپز

یکی از بازیکن‌ها اولین کارت بازی سرآشپز رو از روی دسته‌ی کارت‌های وسط (کارت‌های سفارش)  برمی‌گردونه ؛ حالا همه‌ی بازیکن‌ها به طور همزمان سعی می‌کنن کارت‌های خودشونو طوری کنار هم قرار بدن که فقط سه یا چهار شکل مشخص شده روی کارت سفارش تکمیل بشه.

تو بازیفکری سرآشپز ترتیب اصلا مهم نیست فقط با توجه به اینکه روی کارت‌ بازیکن‌ها اشکال مختلفی وجود داره کار یکم سخت میشه چون باید فقط تصاویری که عین هم‌اند کنار هم یا روی هم قرار بگیرند تا تصویر کارت سفارش تکمیل بشه ؛ نه کم ، نه زیاد.

به محض اینکه بازیکنی موفق بشه شکل رو توسط کارت‌هاش تکمیل کنه با صدای بلند فریاد میزنه " شففف " و دستش رو روی کارت سفارش قرار میده ؛ اگه درست تکمیل کرده باشه ، کارت سفارش رو به عنوان امتیاز برای خودش برمیداره و اگر نه اشتباه تکمیل کرده باشه یکی از کارت‌های سفارشی که قبلا برنده شده رو به وسط زمین برمیگردونه.

تصویر کارت‌های بازی فکری سرآشپز

برنده‌ی هر دور از بازی ، کارت سفارش بعدی را رو خواهد کرد و دور جدید شروع خواهد شد. برنده بازی کسی هستش که تونسته ۵ تا کارت سفارش رو مال خودش کنه.

– جمع‌بندی : بازی فکری سرآشپز نهالک با هدف سرگرمی و ایجاد شور و نشاط طراحی شده است . بهبود قدرت تمرکز ، افزایش دقت و سرعت عمل بازیکنان از مزایای انجام چنین بازی‌هایی است.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک