گزارش نادرستی مشخصات

شکلک یک بازی گروهی ۲ تا ۶ نفره برای ایجاد فضایی شاد و دوستانه در بین جمع است. این بازی شامل ۳۳ کارت تصویری از ۱۱ شکلک مختلف و راهنمای بازی است. در آغاز بازی کارت‌ها را خوب بُر زده، به هر یک از بازیکنان ۳ کارت می‌دهیم. هر شکلک سه بار تکرار شده است و هدف این است که بازیکنان با درآوردن شکلک روی کارت‌های دستشان، سه کارت شبیه هم را ردیف کنند و یک دست سه‌تایی بسازند. این بازی علاوه بر شکستن یخ هر جمعی، باعث تقویت حافظه و اعتماد به نفس هم می‌شود.

60,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

آیا فرزند مبتلا به آپراکسی یا گفتار دوران کودکی دارید؟ آیا کودک شما در تقلید حرکات، صداها یا حالات چهره مشکل دارد؟ آیا به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ساده هستید که به کودک شما کمک کند تا روی تقلید ،  پیروی از دستورالعمل ها وقوانین کار کند؟ 

بازی فکری شکلک

بازی فکری شکلک

این بازی فکری و کارتی  به نام شکلک یا  MimiQ را امتحان کنید. این بازی به دلیل قوانین ساده و موضوع منحصر به فرد آن  ،  بازی را دوست داشتنی و سرگرم کننده  می کند . این بازی دارای 33 کارت است که با حالات و حرکات مختلف صورت مطابقت دارند. پس از به هم زدن کارت ها ، هر بازیکن سه کارت می گیرد و باید از حریف خود بپرسد: "آیا شما (حالت صورت) دارید؟" کودک برای دریافت کارت باید حالت صورت درون سوال خود را تقلید کند. شخصی که بیشترین ست از سه کارت یکسان را دریافت کند برنده است. 

هر بار که این بازی را انجام می‌ دهید ، به راه‌ های مختلفی فکر می‌کنید  که می‌ تواند هم برای کودکان معمولی و هم برای کودکان با نیاز های ویژه ،  به‌ ویژه کودک مبتلا به آپراکسی و/یا مهارت‌ های اجتماعی و اختلالات ارتباطی مفید باشد. بسیاری از کودکان مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی ، ADHD و/یا اوتیسم در خواندن نشانه‌ های اجتماعی ، حضور و پیروی از دستورالعمل‌ ها مشکل دارند. این بازی همچنین می تواند برای آن دسته از کودکانی که مشکلات برنامه ریزی حرکتی دارند، مانند آپراکسی گفتار در دوران کودکی، که تقلید حرکات خاص را دشوار می کند ، مفید باشد. 

در زیر نکات گفتاری و زبانی برای هدف قرار دادن این بازی آورده شده است: 

 1. نوبت زدن را با دیگر حریفان تمرین کنید. 

2. یاد بگیرید که حالات چهره را تقلید کنید. 

3. جهت یک تا دو مرحله را دنبال کنید. 

4. توالی را رعایت کنید (مثلاً ابتدا یک کارت بکشید، سپس یک سؤال بپرسید) 

5. سؤالات « آیا … » بپرسید (مثلاً «آیا ____ را دارید؟) 

6. به سوالات " آیا " و به سوالات بله/خیر پاسخ دهید. 

7. به حالات و احساسات مختلف چهره  فکر کنید  و حالت های جدید کشف کنید. همچنین روی اظهار نظر و توصیف حالات چهره کار کنید! 

8. یاد بگیرید که نشانه های اجتماعی را بر اساس حالت چهره بخوانید. 

9. حالات چهره را  با حالات چهره روی کارت مطابقت دهید (هدف بازی کسب بیشترین بازی است). 

10. کارت ها را دسته بندی کنید  (کارت ها را بر اساس جنسیت، سن یا احساس دسته بندی کنید!) 

 

با توجه به کارت های نمایان شده چهره های مناسب بسازید! کارت های بازیکنان دیگر را با استفاده از حالت های مختلف صورت Mimiq بگیرید و بیشترین مجموعه از 4 کارت یکسان را جمع آوری کنید. اگر کارتی را که بازیکن درخواست می کند ندارید، زبانتان را بیرون بیاورید! با  Mimiq ، حافظه و عضلات صورت خود را در امتحان می کنید! در هر بازی خنده را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. 

 این بازی مناسب برای سنین 4 سال به بالا است و تعداد 2 تا 6 نفر بازیکن می توانند در این بازی شرکت کنند و هر دور بازی حدود 15 الی 20 دقیقه طول می کشد . این بازی فکری شامل کارت بازی و یک دفترچه راهنما می باشد. 

آموزش بازی فکری شکلک

آموزش بازی فکری شکلک 

در  بازی فوق العاده سرگرم کننده و  آموزشی شکلک  یا Mime IQ. با "MimiQ-ing" با تقلید از  چهره های روی کارت های بازی ، از حریفان خود کارت می گیرید. با استفاده از حالات صورت ، از حریفان خود کارت بخواهید. کارتی که از شما خواسته شده را ندارید؟ زبانتان را بیرون بیاورید . وقتی 3 کارت یکسان دارید ، یک برنده دارید .  هنگامی که تمام کارت های موجود  تمام شد ، بازیکنی که بیشترین کارت  را داشته باشد برنده است. 

کارت های بازیکنان دیگر را با تقلید کردن انواع حالات صورت گرفته و بیشترین مجموعه از 4 کارت یکسان را جمع آوری کنید . اگر کارتی را که بازیکن از شما می خواهد ندارید ، زبانتان را بیرون بیاورید! با Mimiq حافظه و عضلات صورت خود را به بهترین نحو تقویت کنید! با این بازی خنده را با دوستانتان به اشتراک خواهید گذاشت !همان طور که قبلا اشاره شد تنها کاری که باید انجام دهید  کارت های بازیکنان دیگر را با تقلید  کردن انواع حالات صورت گرفته و بیشترین مجموعه از 4 کارت یکسان را جمع آوری می کنید.  

∞ یکی از بازیکنان کارت ها را به هم می زند. 

∞ هر بازیکن یک دست از چهار کارت می کشد. 

∞ دسته کارت های باقیمانده رو به پایین در وسط قرار می گیرند. 

∞ بازیکنان می توانند در هر زمان به دست خود نگاه کنند. 

∞ جوانترین بازیکن شروع می کند، نوبت ها در جهت عقربه های ساعت پخش می شوند. 

اگر بازیکنی در حین تنظیم چهار کارت یکسان دریافت کند ، بازیکن باید این کارت ها را دوباره در آن قرار دهد 

، آن را به هم بزنید و سپس چهار کارت دیگر بکشید. 

بازیکن A در نوبت خود از یکی از حریفان کارتی مشابه کارتی که A قبلا در دست دارد می خواهد تا چهار کارت یکسان بگیرد. بازیکن A باید به این صورت بپرسد: "لطفا، آیا دارید…" سپس حالت چهره نشان داده شده روی کارت مورد نظر بازیکن A را ایجاد کنید (مثلاً: کشیدن گوش ها و بستن چشم). اگر بازیکن B یک یا چند کارت داشته باشد : 

آموزش بازی فکری شکلک

∞ بازیکن B باید آن را به بازیکن A بدهد. 

∞ اگر بازیکن A اکنون یک مجموعه چهار تایی یکسان داشته باشد 

کارت ها را در مقابل خود قرار دهید. 

∞ بازیکن A می تواند مدام از هر بازیکنی درخواست کارت های بیشتری کند تا زمانی که دیگر نمی توان  کارتی یافت. 

اگر بازیکن B کارت(ها) را ندارد، بازیکن A درخواست کرد: 

∞ بازیکن B: زبان خود را بیرون بیاورید تا به بازیکن اجازه دهید 

بدانید که ندارید. 

∞ بازیکن A باید یک کارت از کارت بکشد ، یا یکی را از دست بازیکن دیگر بگیرید 

اگر توده خالی باشد 

∞ نوبت بازیکن A تمام شده است و بازیکن بعدی میتونه بازی کنه. 

 کلام آخر

این بازی فکری یک بازی سرگرم کننده و آموزشی است که در دسته بازی های کارتی قرار می گیرد .شما می توانید این بازی فکری و مهیج را با کیفیت و قیمت مناسب از سایت بازی تحریر تهیه کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک