گزارش نادرستی مشخصات

با سکه هایی که داری قلک رو پر کن ولی خیلی مراقب باش ، چون اگه بیشتر از گنجایش قلک توش پول بریزی و بشکنه، می بازی!محتویات جعبه بازی قلک شامل : ۴۶ کارت سکه و۱۰ کارت قلک است که در میان کارتهای سکه دوکارت استثنا با نام های خالی کردن و پر کردن وجود دارد.در هر نوبت از بازی به بازیکنان چهار کارت داده می شود و یک کارت قلک رو می شود .هر کس در نوبت خود یک کارت بازی میکند. با توجه به کارت قلک روشده ، باید مواظب باشیم قلک بیش از حد پر نشود زیرا با شکستن قلک، کارت رو شده به عنوان امتیاز منفی بازیکنی که قلک راشکسته است محاسبه می شود.گاهی با استفاده از کارت های استثنایی بازی می توانیم قلک را به صورت کامل پر یا خالی کنیم.

45,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی مکعب خلاق

[{“name”:”نقد و برسی”,”value”:”

بازی فکری قلک

بازی فکری چهار نفره قلک که برای همه رده های سنی، کودکان، نوجوانان، بزرگسالان مناسب است، هدف از این بازی فزایش تمرکز، هوش، خوب فکر کردن است. شما می توانید با انجام این بازی توسط فرزندانتان به آن ها طرز تفکر و همچنین تمرکز کردن را آموزش دهید.

بازی فکری قلک | Piggy Bank

محتویات درون جعبه بازی فکری قلک

محتویات درون جعبه بازی قلک به صورت زیر است که شما بایستی به وسیله آن ها بازی را پیش ببرید:

  • 46 عدد کارت سکه
  • 110 عدد کارت قلک
  • راهنمای بازی
  • دفترچه بازی

آموزش بازی، بازی فکری قلک

در این بازی اولین کاری که بایستی انجام دهید کارت های سکه و کارت های قلک را از هم جدا کرده و بر می زنیم و به پشت وسط میز قرار می دهیم سپس به هر بازیکن چهار کارت می دهیم و در آخر کارت های باقی مانده را به پشت وسط میز قرار می دهیم. بعد از این که همه کارت ها بین اعضا پخش شد هر کس شروع به برداشتن یک عدد کارت از کارت های قلک می کند، عددی را که روی کارت قلک مشاهده خواهید کرد، گنجایش قلک است.

بعد از اینکه کارت های قلک را برداشتید، کسی که از همه عدد کوچکتری دارد بازی را شروع می کند. هر بازیکن در نوبت خودش یک کارت از کارت های دستش بازی می کند و عدد روی کارت را به بقیه بازیکنان اعلام می کند سپس همه افراد بازی بایستی یک کارت از کارت های سکه بردارند سپس اعداد کارت های دستاشن را با هم جمع می کنند و اعلام می کنند. 

بازی با جمع کردن کارت های سکه ادامه پیدا می کند تا اینکه قلک پر بشه یعنی عددی که رو کارت قلک است با مجموع کارت های سکه برابر باشد. از این قسمت به بعد بازی شیرین تر و هیجان انگیز تر می شود چرا که اگر کسی کارتی قرار دهد که مجموعه آن از شماره روی کارت قلک بیشتر شود آن شخص جریمه خواهد شد و آن شخص کارت قلک را به عنوان جریمه خود بر می دارد.

بعد از اینکه یکی از بازیکن ها جریمه شد بازیکن ها مجددا کارت های خود را می گذارند و حاکم بازی دوباره کارت های سکه را بر می زند و سپس به هر بازیکن دوباره چهار کارت سکه  می دهد و بقیه کارت ها را به پشت روی میز قرار می دهد. و دور بعدی شروع می شود. 

بازی تا همین طور ادامه می دهید تا زمانی که کارت های قلک به پایان برسند، بعد از اینکه 110 عدد کارت قلک به پایان رسید، بازیکن ها شروع به شمارش کارت های جریمه خود می کنند و در آخر بازیکنی که کمترین کارت جریمه را داشته باشد برنده بازی قلک است.

پرسش و پاسخگروه تولیدی مکعب خلاق

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی مکعب خلاق