گزارش نادرستی مشخصات

بازی معمای هوش لبخند | بازی فکری معمای هوش لبخندگروه تولیدی لبخند

بازی فکری معمای هوش لبخند از دسته‌ی بازی های معمایی برای رده سنی کودک و خردسال است. ۱۶ مکعب پلاستیکی باکیفیت و ۶۰ کارت وظیفه که تصویر معما روی آنها حک شده است. مجموعه‌ی این بازی جذاب را تشکیل می‌دهد.هدف بازی انتخاب و حل کارت‌های معما با مکعب‌های دو رنگ است. توجه داشته باشید که که کارت‌ها دارای دسته بندی ساده ، متوسط و پیشرفته است. درباره کارتهای بازی و نحوه استفاده ار آنها در قسمت " روش بازی " بیشتر توضیح خواهم داد.

95,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی لبخند

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی معمای هوش لبخند

این بازی فکری برای تقویت قدرت حل مسئله کودکان و افزایش درک آنها از روند حل یک معما و آزمون و خطا است. همچنین افزایش خلاقیت حاصل از ساخت مکعب‌ها نیز قابل توجه خواهد بود.

تصویر بازی فکری معمای هوش لبخند

آموزش بازی فکری معمای هوش لبخند

بریم سراغ نحوه انجام بازی : سه مدل کارت با دسته بندی ساده ، متوسط و پیشرفته داریم که با رنگ های مختلف جدا شده‌اند به شکل زیر توجه کنید :

تصویر بازی معمای هوش لبخند

بهتر است برای شروع بازی از دسته بندی ساده ، کارت شماره ۱ را انتخاب کنیم ؛ تا کودک نوع بازی و مسیر انجام بازی را بیاموزد و بعد سراغ مراحل پیشرفته‌تر بازی برویم. در صورت نیاز راهنمای ساخت مرحله به مرحله هر کارت پشت آنها آمده است و میتوان جهت آموزش اصولی بازی به کودک استفاده کرد.

جمع بندی : استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار طراحی ظریف و استاندارد بازی معمای هوش لبخند ؛ به گونه‌ای که مکعب‌ها فاقد لبه‌های تیز می‌باشند و کاملا گرد هستند. تا برای کودکان کوچکتر مشکل آفرین نباشد ما را از انتخاب این بازی مطمئن می‌کند.

پرسش و پاسخگروه تولیدی لبخند

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی لبخند