گزارش نادرستی مشخصات

بازی برج مکعبگروه تولیدی سنجاقک

این بازی ( برج مکعب ) شامل ۱۰ مکعب در ۱۰ اندازه مختلف است. که در وجوه مختلف آن رنگ‌ها ، حیوانات وحشی ، حیوانات اهلی ، سبزیجات و میوه‌ها تصویر شده و نام آن‌ها نیز به دو زبان فارسی و انگلیسی آمده است. بعد از اینکه از کودک خواستیم تا مکعب‌ها را به ترتیب اندازه از بزرگ به کوچک ترتیب کند و روی هم بچیند و توانست مفهوم اندازه را درک کند. شروع به آموزش دسته بندی‌های دیگر خواهیم کرد.

160,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی سنجاقک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

برج مکعب

بازی برج مکعب از سری بازی های آموزشی رده سنی خردسال است. انتقال مفاهیم ابتدایی مانند بزرگ و کوچک و تفاوت رنگ‌ها و اطلاعات پایه‌ای مانند آشنایی با حیوانات ، میوه‌ها ، سبزیجات و اسم آنها از اهداف این بازی محبوب و سرگرم کننده است.

آموزش بازی برج مکعب

روش بازی به این شکل است که در ابتدا از کودک میخواهیم که مکعب ها را به ترتیب اندازه از بزرگ به کوچک روی هم بچیند.بعد از درک اندازه مکعب‌ها به سراغ دسته بندی های دیگر رفته و این بار از کودکمان میخواهیم وجهی از مکعب را که تصویر میوه‌ها روی آن قرار دارد را ترتیب کند از بزرگ به کوچک به شکلی که برج پایدار بماند.

برج مکعب سنجاقک

با توجه به اینکه اسم تمام تصویرهای روی مکعب ها به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده ؛ میتوان نام و نحوه نوشتار آن‌ها را نیز در حد ابتدایی به کودک آموخت. در تصویر زیر می‌توانید ملاحظه کنید : 

– و همچنین در تصویر زیر :

جمع بندی : در بازی برج سازی با مکعب از مقوایی با درجه سختی مناسب استفاده شده تا در برابر ساییدگی های محتمل مقاوم باشد و سبک بودن مجموعه بازی باعث آسودگی استفاده از آن برای کودک خواهد شد‌. آموزش در کنار سرگرمی اهداف اصلی بازی فکری برج مکعب است و مطمئنا آموزش در کنار سرگرمی اینچنینی بسیار مفیدتر خواهد بود.

مشخصات کلیگروه تولیدی سنجاقک
سایر مشخصات
کشور سازنده

ایران

سبک بازی

آموزشی – مهارتی

قابلیت حرکت

ندارد

تعداد بازیکن

۱ نفر

رده سنی

خردسال ، کودک

محتویات داخل

۱۰ عدد مکعب چهار وجهی به رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

خطر بلعیدن

ندارد

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

پرسش و پاسخگروه تولیدی سنجاقک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی سنجاقک