گزارش نادرستی مشخصات

تراش رومیزی شخصیت جنگ ستارگان Parsikar Jm 741Parsikar Sharpener

تراش رومیزی 'CBS JM741' جزو Desk Sharpener های باکیفیت و البته خوش‌قیمت بازار نوشت‌افزار ایران است. این مدل از تراش رومیزی به واسطه طرح عروسکی و جذاب خود بسیار مناسب سنین کودک و نوجوان می‌باشد

99,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیParsikar Sharpener

– عملکرد فنی : تراش رومیزی CBS به دلیل تولید توسط ماشین‌آلات به روز تولید مغزیِ تراش ، از عملکردی در خور تحسین برخوردار است‌. استفاده از آلیاژ با کیفیت در تولید تیغه و عملکرد امن این تیغه در غلاف پلاستیکی عملکردی بدون مشکل ارائه می‌دهد. مخزن که از قسمت پشت تراش قابل دسترسی است و با توجه به کیفیت بالای مونتاژ به خوبی باز و بسته می‌شود و از این نظر هم نمره خوبی را به خود اختصاص می‌دهد.

– طراحی ظاهری و بدنه : پلاستیک باکیفیت به کاربرده شد در تولید این محصول جذاب ایرانی از نوع پلاستیک مات و نشکن است که از صدمات ناشی از افتادن یا ضربه ، جلوگیری میکند. همچنین طراحی زیبا و الهام گرفته شده از شخصیت معروف فیلم جنگ ستارگان ظاهری شکیل و همه پسند را به این تراش رومیزی داده است.

– جمع بندی : این محصول از هر نظر یک محصول رقابتی محسوب می‌شود. هم از نظر جذابیت ظاهری ، هم کیفیت ساخت و مونتاژ بالا و هم از نظر قیمت حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد و یک محصول فوق‌العاده به مصرف کننده ارائه می‌دهد.

مشخصات کلیParsikar Sharpener
سایر مشخصات
کشور تولید کننده

ایران

نوع محصول

مداد تراش رومیزی

روش استفاده

تراش یه وسیله اهرم

جنس بدنه

پلاستیک

مجهز به تیغه امن

بله

مخزن تراش

دارد

زاویه تراش

افقی

دارای فوم نرم ضدخش زیر تراش

بله

پایه برای اتصال به میز

ندارد

رنگ

آبی ، سفید ، مشکی

پرسش و پاسخParsikar Sharpener

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیParsikar Sharpener