گزارش نادرستی مشخصات

روان نویس اسمارت پرینس مدل گلدن رایتSmart prince Golden Write Gel pen

روان‌نویس Smart Prince مدل Golden Write به واسطه طراحی زیبا و عملکردی فنی قابل قبول جزو روان‌نویس‌های پرطرفدار در رنج قیمتی خود است.

17,600 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیSmart prince Golden Write Gel pen

– نوشتار : روان‌نویس اسمارت در قسمت نوشتاری خود یعنی نوک ، از حالت ساچمه‌ای بهره می‌برد. و چون مغزی دارای کیفیت بالایی است عملکردی خوب و روان حتی در نگارش‌های طولانی دارد. عملکرد روان ساچمه درون حفره‌ی نوک ، حاکی از کیفیت مونتاژ بسیار بالای قطعات این روان‌نویس است و چون از جوهر برپایه ژل در این محصول استفاده شده نگارشی بدون دردسر به مصرف کننده ارائه می‌دهد.

– طراحی ظاهری و بدنه : این روان نویس در قسمت ظاهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بدنه‌ای با طراحی کلاسیک ولی با استفاده از مواد اولیه به‌روز جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای ایجاده کرد بدنه‌ی از نوع Matt Coated علاوه بر زیبایی حسی خوب و البته خاص را به نگارنده می‌دهد. گیره نگهدارنده از جنس فلز وبه رنگ طلایی است که به صورت هماهنگ با بدنه به خوبی قابل استفاده است. تنها نقطه ضعف این روان‌نویس قسمت بالای نوک است که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و به ظاهر محصول لطمه می‌زند.

– جمع بندی : نگارش آسان به واسطه ارگونومیک بودن طراحی ، زیبایی بدنه ، قیمت مناسب و … می‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب اسمارت در این رنج قیمتی باشد.

مشخصات کلیSmart prince Golden Write Gel pen
سایر مشخصات
نوع محصول

روان نویس

روش استفاده

معمولی

کاربرد

روزمره ، مهندسی ، معمولی

قطر نوشتاری

۰.۷ میلی متر

نوع نوک

ساچمه ای

جنس بدنه

پلاستیک مات

قابلیت شارژ مجدد

خیر

قابلیت شست و شو

خیر

پرسش و پاسخSmart prince Golden Write Gel pen

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیSmart prince Golden Write Gel pen