گزارش نادرستی مشخصات

ماژیک ۱۸ رنگ پیکاسوPicasso Color Marker

ماژیک‌های نوع Fine Tip یکی از ابزارهای مناسب رنگ‌آمیزی و طراحی است. در ناحیه نوک ماژیک‌های نقاشی از نوعی الیاف فشرده شده ( معمولا پلی‌استر ) شبیه به نمد استفاده می‌شود. هر کدام از ماژیک‌ها دارای درپوش مخصوص به خود برای جلوگیری از خشکیدگی و وارد آمدن ضربه است.

60,500 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیPicasso Color Marker

نوشتار : ماژیک رنگ‌آمیزی پیکاسو از نوع ماژیک‌های تک‌سر و نوک‌گرد است که به واسطه تولید در کمپانی بزرگی همچون پیکاسو دارای کیفیتی فوق‌العاده و عملکردی به مراتب روان و بدون خطا است و از نظر نوشتاری بسیار موفق عمل می‌کند. جوهر استفاده شده در این محصول از نوع جوهر‌های برپایه آب و فاقد مواد سمی است که از این نظر استفاده از آن را برای کودکان بی‌خطر می‌کند. طراحی ظریف و دقیق قسمت نوک باعث انجام راحت کارهای طراحی می‌شود که این محصول را مناسب طراحی‌های حرفه‌ای نیز می‌کند.

طراحی ‌ظاهری و بدنه :
طراحی خوش‌دست و ارگونومیک ماژیک رنگ‌آمیزی پیکاسو از فشار وارده به نوک انگشتان جلوگیری می‌کند و استفاده از آن را لذت‌بخش و آسان می‌کند. به کارگیری پلاستیک باکیفیت در تولید بدنه باعث تعریق دست هنگام استفاده از محصول نمی‌شود و به این ترتیب می‌توان به راحتی هرچه تمام از محصول فوق‌العاده برند Picasso بهره برد.

جمع‌بندی : کیفیت محصولات تولید شده برند قدیمی Picasso بر همگان آشکار است. و مطمئنا طرفداران خود را طی زمان‌های مختلف با ارائه محصولات اینچنینی از نظر کیفیت و کارایی شگفت‌زده کرده است. اما چیزی که اینجا بیشتر به چشم می‌آید فروش موفق این محصول طی سالیان تولیدش بوده است که حتی کمپانی پیکاسو را بر‌آن داشته تا در این مدت به طراحی ظاهری آن دست نزند و به همان سبک و سیاق تولید اولیه ، محصولش را ارائه دهد. با وجود اینکه چند سال از طراحی این محصول می‌گذرد ؛ ولی همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

مشخصات کلیPicasso Color Marker
سایر مشخصات
نوع محصول

ماژیک رنگ آمیزی

روش استفاده

معمولی

شکل نوک

گرد

جنس نوک

الیاف پلی استر

جنس بدنه

پلاستیک مات

تعداد رنگ

۱۸

قابلیت شارژ مجدد

خیر

جنس جعبه

پلاستیک

پرسش و پاسخPicasso Color Marker

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیPicasso Color Marker