گزارش نادرستی مشخصات

مداد رنگی ۳۶ رنگ جعبه مقوایی پیکاسوPicasso Color Pencil

پیکاسو یکی از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم التحریر است که ما در اینجا میخواهیم مداد رنگی ۳۶ تایی آن را به شما معرفی کنیم . این محصول به واسطه استفاده از مواد اولیه با کیفیت در روند تولید و چوبی بسیار با کیفیت در قسمت بدنه ، فوق‌العاده کاربرپسند است .  

128,700 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیPicasso Color Pencil

– تاریخچه : همانطور که در بالا گفته شد برند پیکاسو بسیار مشهور است . سازندگان پیکاسو در سال ۱۳۸۳ شمسی محصولات خود را به ایران معرفی کردند و چون این محصولات بسیار با کیفیت بودند و درعین حال قیمت مناسبی هم داشتند در ایران مورد استقبال واقع شدند . مدادرنگی ۳۶ تایی جعبه مقوایی یکی از این محصولات پرطرفدار است . 

– بدنه و کیفیت : این مداد رنگی‌ها با دارا بودن سطح شش ضلعی خود به راحتی در دست قابل نگهداری و رنگ‌آمیزی است . همانطور با دارا بودن جعبه‌ای مقوایی وزن کمی داشته و به سهولت قابل جابجایی است . این مدادها دارای گرافیتی بسیار نرم هستند که باعث ایجاد خراش در سطح کاغذ نمی‌شوند و همینطور دارای چوبی با کیفیت هستند که به هنگام تراشیدن آنها خرد نشده و مداد از بین نمی‌رود . 

– کارایی : این محصول هم برای سنین کم طراحی و ساخته شده و هم برای هنرمندان بزرگسال چرا که کیفیت آن مطابق با استانداردهای جهانی است . 

مشخصات کلیPicasso Color Pencil
سایر مشخصات
نوع محصول

مداد رنگی

روش استفاده

معمولی

رنگ نوشتاری

رنگی

شکل بدنه

شش گوش

جنس جعبه

مقوایی

پرسش و پاسخPicasso Color Pencil

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیPicasso Color Pencil