گزارش نادرستی مشخصات

مداد رنگی ۳۶ رنگ جعبه فلزی پیکاسوPicasso Color Pencil

کمپانی پیکاسو تولید کننده طیف گسترده‌ای از انواع نوشت‌افزار‌های دانش‌آموزی است ؛ که با کیفیتی قابل قبول توانسته جایگاه خوبی در بازار لوازم‌التحریر خاورمیانه داشته باشد. مدادرنگی‌های این برند نیز با کیفیت درخور توجه نسبت به قیمت مناسب خود در این رنج می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای رنگ‌آمیزی باشد.

198,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیPicasso Color Pencil

– نوشتار : مغز مداد‌رنگی‌ها به نسبت مداد‌های معمولی از درجه سختی کمی برخوردارند و نوشتار نرمی به نسبت آنها ارائه میدهند تا هم رنگ‌آمیزی را آسان‌تر کند و هم نیاز به فشار کمتری روی کاغذ باشد تا از خستگی دست طی استفاده طولانی جلوگیری کند. مداد رنگی ۳۶ رنگ پیکاسو نیز از این قائده مستثنی نیست و توانسته به خوبی از این خاصیت در جهت بهبود رنگ‌آمیزی محصولش استفاده کند.

– طراحی ظاهری و بدنه : مدادرنگی پیکاسو به واسطه سطح مقطع شش‌ضلعی در قسمت بدنه جایگیری مناسبی در بین انگشتان دست دارد و از خستگی در طی رنگ‌آمیزی‌های طولانی جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول در جعبه‌ای از نوع فلز ارائه می‌شود که با توجه به کیفیت و سبکی ، حمل آن توسط مصرف کننده را راحت‌تر می‌کند.

– جمع بندی :
مناسب بودن قیمت در کنار کیفیت درخور توجه از نقاط قوت محصول جذاب برند پیکاسو است ؛ و مطمئنا مصرف کننده را از خرید خود راضی نگه می‌دارد.

مشخصات کلیPicasso Color Pencil
سایر مشخصات
نوع محصول

مداد رنگی

روش استفاده

معمولی

رنگ نوشتاری

رنگی

شکل بدنه

شش گوش

تعداد رنگ

۳۶

جنس جعبه

فلز

پرسش و پاسخPicasso Color Pencil

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیPicasso Color Pencil