گزارش نادرستی مشخصات

بازی فکری نبرد کهکشان از آن دسته بازی‌های انتزاعی و مبتنی بر تفکر استراتژیک است که با داشتن قوانینی بسیار ساده دنیایی از امکانات حرکتی را برای شما فراهم می‌سازد. در واقع این بازی مصداق واقعی این شعار سنتی بازی‌های انتزاعی است که «چند دقیقه برای یاد گرفتن، یک عمر برای ماهر شدن!». در نبرد کهکشان شانس و اقبال، جز در انتخاب شروع کننده‌ی بازی، هیچ نقشی ندارد و هر نتیجه‌ای حاصل تک تک حرکات بازیکنان است. این بازی شامل راهنمای بازی، ۱ صفحه‌ی بازی از جنس مقوای سخت و ۲۶ مهره‌ی پلاستیکی با کیفیت عالی و در دو رنگ آبی و سفید است و می‌توان آن را به دو روش ساده و «مرگ ناگهانی» بازی کرد.

130,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی قاصدک

یکی از بازی های فکری و استراتژیک دو نفره که  قدرت حل مسئله شما را افزایش می دهد، بازی  نبرد کهکشانی است که در آن با  ستاره های مختلف مبارزه می کنید. صفحه نمایش این بازی شباهت بسیار زیادی با صفحه نمایش بازی فکری Doz دارد و همچنین مانند بازی Doz قوانین بسیار ساده و آسانی دارد که به راحتی می توانید قوانین این بازی را یاد بگیرید.

بازی فکری نبرد کهکشان ها جزء بازی های فکری، استراتژیک و انتزاعی است که شما می توانید هر حرکتی را در آن انجام دهید در ادامه این مقاله به بررسی بازی فکری نبرد کهکشان خواهیم داشت.

محتویات بازی فکری نبرد کهکشان ها

محتویات بازی فکری نبرد کهکشان ها

در این قسمت از مقاله به بررسی محتویات بازی فکری نبرد کهکشان ها خواهیم پرداخت:

  • یک صفحه بازی
  • سیزده مهرهٔ آبی
  • سیزده مهرهٔ سفید
  • دفترچه راهنمای بازی

قوانین بازی فکری نبرد کهکشان ها

برای شروع این بازی فکری سرگرم کننده و ساده، ابتدا صفحه بازی را در مرکز تخته راه اندازی کنید تا همه  بازیکنان  دسترسی داشته باشند و هر بازیکن مجموعه ای از کاشی ها، آبی یا سفید را انتخاب کند. اگر تازه وارد این بازی هستید، بهتر است از روش آسان این بازی استفاده کنید تا راه درست بازی را بیابید و سپس به مراحل دشوارتر بروید. ابتدا به بررسی گیم پلی ساده این بازی می پردازیم:

قوانین بازی فکری نبرد کهکشان ها

روش ساده: ابتدا مهره های بازی نبرد کهکشان را که به عنوان ستاره در این بازی هستند را باید از بازی حذف کنید و سپس نفر اول باید یکی از مهره های خود را در خانه خالی بگذارد و سپس بازیکن دیگری می تواند مهره خود را در همان خانه یا خانه های خالی دیگری قرار دهد. هنگامی که چهار ستاره روی هم چیده می‌شوند، به اصطلاح ستون منفجر می‌شود و باید بلافاصله مهره ها رااز بالاترین مهره در جهت عقربه‌های ساعت به چهار خانه بالا، راست، پایین و چپ تقسیم کند و اگر چهار خانه کناری باشد، آنها همچنین منفجر شود و باید دوباره منتقل شود.

برای دیدن ادامه آموزش بازی نبرد کهکشان ها کلیک کنید.

کلام آخر

بازی فکری نبرد کهکشان یک بازی انتزاعیمبتنی بر تفکر استراتژیک است که دنیای متحرکی را با قوانین بسیار ساده به شما ارائه می دهد. اگر به دنبال یک بازی فکری سرگرم کننده و اعتیاد آور هستید که  تمرکز و قدرت تفکر شما را افزایش دهد، ما بازی فکری Galaxy Battle را به شما  پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این بازی را با قیمت بسیار ارزان از سایت بازی تحریر یا قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی قاصدک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی قاصدک