گزارش نادرستی مشخصات

فقط با استفاده از ۸ تاس رنگی احساس حضور واقعی در بازی فوتبال، این محبوب‌ترین ورزش دنیا را که بعضی معتقدند حتی از مرگ و زندگی هم مهم‌تر است، تجربه کنید. در این بازی که نام آن از دربی مشهور جام باشگاه‌های اسپانیا، الکلاسیکو گرفته شده است، هر تاس نماینده‌ی موقعیتی در زمین بازی یا حرکتی خاص فوتبال است. ۶ ژتون رنگی هم برای مشخص کردن تعداد گل‌ها و خطاهای زرد و قرمز و همچنین راهنمای مختصری برای آموزش قوانین بازی وجود دارد. التاسیکو ۲ نفره است و همه جا می‌توان آن را بازی کرد

100,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

شکی نیست که فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیاست و طرفداران آن علاوه‌بر فوتبال بازی کردن و تماشای آن، به دنبال بازی هایی هستند که بتوانند در آن فوتبال بازی کنند، اما بهترین بازیهای فوتبالی کدام هستند؟ آیا هر بازی فوتبالی ارزش خرید کردن را دارد؟ اگر از بازی‌های تکراری فوتبال خسته شده‌اید با ما در فروشگاه بازی تحریر همراه باشید تا بهترین بازی های فوتبال فکری با نام التاسیکو را به شما معرفی کنیم.

محتویات بازی فکری التاسیکو

در این قمست از مقاله به معرفی محتویات بازی فکری التاسیکو خواهیم پرداخت.

  • 8 تاس ویژه
  • 6 ژتون نشانگر
  • راهنمای بازی

راهنمای بازی فکری التاسیکو

راهنمای بازی فکری التاسیکو

در این بازی دو نفر مقابل یکدیگر بازی می کنند که در مقابل هم قرار گرفته و در نقش تیم حریف ظاهر می شوند؛ یکی از بازیکن ها به عنوان تیم حمله کننده و صاحب توپ است و بازیکن دیگر در مقابل او دفاع می کند. بازیکن حمله کننده شش تاس در اختیار دارد و می تواند تاس هارا به تمام نقاط زمین بفرستد و بازیکن دفاع کننده دو تاس در اختیار دارد که می تواند با تاس دروازه بان از دروازه محافظت کند و از تاس چالش برای تکل زدن و توپ گرفتن استفاده کند و مانند بازی فوتبال کسی که بیشترین گل را زده باشد برنده بازی است.

در این بازی، بازیکن ها به صورت توافقی می توانند برای هر نیمه 5 الی 10 دقیقه در نظر بگیرند و یک روش دیگر برای اتمام بازی، تعیین کردن مجموع تعداد گل برای خاتمه در هر نیمه است به این صورت که اگر مجموع گل های هر تیم به هفت گل برسد نیمه تمام می شود و در نیمه دوم مجموع تعداد گل ها به چهارده برسد بازی تمام می شود. 

برای دیدن ادامه آموزش بازی فکری التاسیکو کلیک کنید

خرید بازی فکری التاسیکو

خرید بازی فکری التاسیکو

بازیکن حمله کننده می توانید به دلخواه با هر روشی که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید مثلا می توانید شیر یا خط بندازید.

بازیکن حمله کننده شش تاس دارد که چهار تاس آن برای دفاع، هافبک، فوروارد و وینگر است و یک تاس آن برای شوت زدن و تاس دیگر آن برای ضربه ی آزاد و ایستگاهی است. بازیکن دفاع کننده نیز دو تاس دارد که تاس زرد رنگ برای دروازه بان و تاس سیاه رنگ برای گرفتن چالش است.

این بازی را می توان دو نفره انجام داد همچنین این بازی مناسب برای تمام سنین می باشد که می توانید کنار خانواده و دوستان آن را بازی کنید و لحظات و خاطرات خوبی را در کنار دوستان و خانواده ایجاد کنید. شما می توانید این بازی را با قیمت مناسب از سایت بازی تحریر با قیمت مناسب خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک