گزارش نادرستی مشخصات

برای یک جشن پر از خنده و شادی آماده‌اید؟ برای اینکه در این مهمانی بیشتر به شما خوش بگذرد و بتوانید هدیه‌هایی را که آرزویش را دارید به دست بیاورید، باید بتوانید با یک فوت شمع‌های مشخص شده توسط تاس‌ها را بیندازید.بازی فکری جشن تولد شامل ۴ کارت آرزو، ۱۶ کارت هدیه، ۸ شمع به همراه پایه‌ی نگهدارنده، ۱ صفحه‌ی کیک، ۲ تاس تصویری و یک راهنمای بازی است.بازی جشن تولد در کنار فراهم آوردن ساعاتی خوش برای جمع خانواده و دوستان، قدرت حافظه و هوش هیجانی بازیکنان را نیز تقویت می‌کند.

120,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

[{“name”:”روش بازی”,”value”:”

بازی فکری جشن تولد بک بازی جذاب مبتنی بر سرگرمی و شادی ، طراحی شده  برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. بازی جشن تولد برگردان ایرانی بازی معروف و محبوب Happy party است که توسط گروه بازی‌سازی نهالک طراحی و در بازار ایران ارائه شده است . شما میتوانید این بازی معرفی شده در این مطلب و صد ها بازی فکری دیگر را در دسته های مختلفی مثل بازی های کارتی و باز یهای رومیزی خریداری نمایید

آموزش بازی فکری جشن تولد

آموزش بازی فکری جشن تولد

بعد از بازکردن جعبه بازی جشن تولد و آشنایی با ملزومات بازی ؛ صفحه‌ی بازی رو که به شکل یک کیک تولد طراحی شده روی جعبه به شکلی قرار میدهیم که مانند یک کیک واقعی به نظر بیاید. حالا اون رو وسط بازیکن‌ها قرار میدهیم در مرحله بعد کارت‌های هدیه رو به شکلی که پشت اونها رو به بالا باشد دور تا دور کیک می‌چینیم و با این کار یک مربع در کنار کیک می‌سازیم. حالا هر کدام از بازیکن‌ها یک کارت آرزو برمی‌داره و جلوی خودش کنار صفحه بازی قرار میدهد

نحوه چینش بازی فکری جشن تولد

بازیکنی که تولدش نزدیک‌تر از همه‌اس بازی رو شروع میکند و بعد از اون بازی در جهت عقربه‌های ساعت ادامه پیدا میکند.

اولین بازیکن بعد از ریختن تاس شمع‌ها رو هر طور که دوست داره روی صفحه بازی میچیند.

بعد از چیدن شمع‌ها روی صفحه‌ی بازی هر بازیکن به نوبت تاس می‌ریزه و شمع‌ یا شمع‌هایی که تاس‌ها نشون میدن رو باید روی صفحه بازی پیدا کنه و فقط با یک فوت اون‌ها رو بندازه. توجه داشته باشید که هر دفعه شاید نیاز باشه ، یک ، دو یا همه شمع‌ها با یک فوت انداخته بشه. حالا اگر بازیکنی موفق بشه تمام شمع‌هایی که تاس نشون داده رو عینا با یک فوت بندازه میتونه دو تا کارت هدیه انتخاب کنه ؛ ولی اگر بازیکنی بیشتر از اون شمع‌های تعیین شده توسط تاس رو بندازه فقط یک کارت هدیه بهش تعلق می‌گیره. بازیکنی هم که نتونه شمع‌های مورد نظر رو بندازه هیچ کارت‌ هدیه‌ای نخواهد داشت.

– حالا اگر بعد از ریختن تاس‌ها تصویر یکی از تاس‌ها کیک رو نشون بدهد بازیکن باید تمام شمع‌ها رو با یک فوت بندازه و تصویر تاس دیگه هر چی که اومد باشه نادیده گرفته میشود.

– هر بازیکن بعد از پرتاب تاس و قبل از فوت کردن می‌تونه شمع‌هایی رو که نفر قبلی انداخته ، هر طور که دوست داره روی صفحه‌ی بازی بچینه ، ولی شمع‌های که نیفتاده رو نمیشه به هیچ وجه جابه‌جا کرد.

– همچنین بازیکن‌ها می‌تونن قبل از فوت کردن شمع‌ها و انداختن اونها ، یک یا چند شمع رو روی صفحه بازی بچرخونن.

بازیکنی که بتونه شمع‌های نشون داده شده توسط تاس رو بندازد کارت هدیه خودش رو انتخاب میکنه و اون رو برمی‌گردونه اگر تصویر کارت هدیه روی کارت آرزوهاش بود ، کارت‌ هدیه مورد نظر رو روی اون قرار میده ولی اگر تصویر برگردونده شده روی کارت آرزوهاش نبود اون رو برمی‌گردونه و سر جاش قرار میده.

قوانین بازی فکری جشن تولد

● بازیکن‌ها در هر نوبت می‌تونن فقط یک بار فوت کنن و اجازه ندارن در حین فوت کردن نفس تازه کنن.

● سر بازیکن‌ها در هنگام فوت کردن نباید جلوتر از کارت‌های هدیه که کنار صفحه بازی چیده شده جلوتر بره.

● اولین بازیکنی که هر چهار هدیه رو روی کارت‌های آرزوهاش پرکنه برنده بازیه.

 بازی فکری جشن تولد نهالک از نظر کیفیت ساخت نمره خوبی می‌گیرهد و گروه تولیدی نهالک از نظر طراحی ظاهری هم در خور تحسین عمل کرده . با توجه به تمام موضوعاتی که اشاره شد. این بازی مطمئنا انتخاب خوبی برای دورهمی‌هامون خواهد بود.

بازی فکری جشن تولد

حرف آخر

امروز هم در ادامه سری مقاله های سایت بازی تحریر تلاش کردیم که شمارا با یکی دیگی از بازی های فکری مناسب کودکان آشنا کنیم و بابیان ویژگی های این بازی دست شما را برای انتخاب این بازی باز بگذاریم. هم اکنون شما میتوانید با خواندن این توضیحات و ویژگی های این محصول انتخاب کنید که ایا این بازی مناسب و طبق سلایق کودک شما است و یا خیر. درست است که این بازی برای کودکان طراحی شده است ولی شما میتوانید با کودکان خود همراه شوید و علاوه بر اینکه شما میتوانید اوقات وشی را برای خود و کودکانتان به همراه آورید میتوانید  روابط خود را با فرزاندانتان را بهبود ببخشید. همکاران ما در سایت بازی تحریر در تلاش هستند که بهترنی محصولات را با بعهترنی قیمت و کیفیت برای شما مشتریان عزیز آماده سازند. هدف ما جلب رضایت شما میباشد.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک