گزارش نادرستی مشخصات

سوسکی یک بازی کارتی فوق‌العاده ساده و در عین حال فوق‌العاده جذابِ ۲ تا ۶ نفره برای برنده‌هاست! چرا؟ چون همانطور که می‌دانیم سوسک‌ها برندگان دنیای حشرات هستند؛ کشتن‌شان تقریباً غیر ممکن است، با سرعتی باور نکردنی تولید مثل می‌کنند، و تازه می‌توانند یک هفته بدون سر زنده بمانند. این بازی شامل راهنمای بازی، ۶ کارت راهنما و ۶۴ کارت تصویری از ۸ جانور چندش‌آور است که هر کس ۴ کارت از یکی از آن‌ها را جمع کند بازنده می‌شود. اساس این بازی بلوف است و ضمن فراهم کردن اوقاتی بسیار خوش، می‌تواند برای تمرین بازیگری هم مفید باشد!

80,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

بازی فکری سوسکی یه بازی کارتی بسیار سر گرم کننده است که می توان با تعداد بازیکنان 2 الی 6 نفره بازی کرد. اگر شما هم از حشرات بدتان می آید این بازی مناسب شما است زیرا باید حشرات را با بلوف زدن از خودتان دور کنید و علاوه بر این که اوقاتی بسیار خوش برای شما فراهم می شود این بازی بازیگری و سخن گفتن شما را نیز تقویت می کند. این بازی برای کودکان بالای 8 سال به بالا بسیار طراحی شده است اما شما با هر رده سنی می توانید آن را بازی کنید همچنین برای این بازی 45 دقیقه زمان صرف کنید. در ادامه به بررسی بازی فکریسوسکی خواهیم پرداخت.

محتویات بازی کارتی سوسکی

در این قسمت از مقاله به بررسی محتویات داخل جعبه ی بازی قکری و کارتی سوسکی خواهیم پرداخت.

  • دفترچه ی راهنمای بازی
  • این بازی دارای شش کارت راهنما
  • شصت و چهار کارت حشرات که 8 نوع حشره دارد

آموزش بازی فکری سوسکی

آموزش بازی فکری سوسکی

در بازی کارتی سوسکی شما با داشتن 64 کارت بازی که به‌طور مساوی بین بازیکنان تقسیم می‌شود. باید کارت حشرات را از خودتان دور کنید قبل از شروع بازی کارت ها را بر زده و به پشت جلوی بازیکنان قرار می‌دهیم. بازیکنی که از همه بزرگ‌تر است یک کارت را انتخاب کرده و جلوی بازیکن کناری قرار می‌دهد و برای کارت نیز یک حدس می‌زند به‌عنوان‌مثال می‌گوید سوسک. بازیکن کناری دو انتخاب دارد؛ اگر کارت را بپذیرد باید حدس خود را اعلام کند. اگر درست حدس زده باشد کارت را به نفر اول برگردانده و اگر غلط بگوید باید کارت را برای خود بردارد. برای دیدن آموزش بازی فکری سوسکی کلیک کنید.

مزایای بازی فکری سوسکی

بازی کارتی سوسکی دارای مزایای بسیار زیادی است که در این مقاله به بررسی هر یک از این مزایا خواهیم پرداخت. 

  • این بازی باعث افزایش قدرت تصمیم گیری می شود
  • باعث افزایش اعتماد به نفس می شود
  • قدرت متقاعد سازی، سخنوری و پیش پینی را در کودکان افزایش می دهد
  • باعث افزایش تمرکز می شود

کلام آخر

بازی فکری سوسکی یک بازی بسیار جذاب است که برای کودکان بسیار مناسب است شما می توانید این بازی را سایت بازی تحریر با قیمت بسیار مناسب برای کودکان خود خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک