گزارش نادرستی مشخصات

گونه های مختلف درختان، در جنگلی کوچک اما انبوه، برای رشد و بذرافشانی در پرتو آفتاب، با یکدیگر رقابت می کنند. درختانی که قد کشیده و شعاع های نور خورشید را لمس می کنند، “امتیازات نوری” کسب کرده و بر سر درختان کوچک تر، سایه می افکنند. وقتی که یکی از درختان به پایان چرخه زندگی اش می رسد، بازیکن، متناسب با غنای خاکی که درخت را در آن کاشته بوده، امتیاز دریافت می کند… با استفاده از “امتیازات نوری”، درختان خود را در چرخه زندگی شان، از نهالی کوچک تادرختی سرافراز، هدایت کرده و متناسب با غنای خاکی که درختان شما در آن ریشه دوانده اند، توکن های امتیاز کسب کنید

320,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی بازیمن

خورشید به شدت بر تاج جنگل می تابد و درختان از این انرژی شگفت انگیز برای رشد و توسعه شاخ و برگ زیبای خود استفاده می کنند. محصولات خود را عاقلانه بکارید و سایه درختان در حال رشد شما می تواند حریفان شما را کند کند، اما فراموش نکنید که خورشید در اطراف جنگل می چرخد. به دنیای فتوسنتز، بازی رومیزی استراتژی  خوش آمدید! 

بازی فکری فتوسنتز

بازی فکری فتوسنتز 

 فتوسنتز یکی از بهترین بازی های رومیزی و بردگیم است که به چرخه زندگی درختان اشاره دارد، برای علاقه مندان به علم  زیست شناسی می تواند بسیار محبوب باشد. این بازی فکری پرفروش دارای یک  جنگلی همیشه در حال تغییر است .این بازی 2 تا 4 نفره که از طبیعت الهام گرفته شده است، می تواند توسط والدین و بزرگسالان که با فرزندان خود بازی می کنند لذت ببرند، همچنین به عنوان یک بازی رومیزی انتزاعی 2 نفره بسیار خوب بازی می کند. بهترین توصیه برای سنین 8 به بالا. 

فتوسنتز از مکانیزم سیستم امتیاز دهی استفاده می کند. درختان خود را در چرخه زندگی خود، از جوانه زدن تا شکوفه کامل تا تولد مجدد، ببرید و امتیاز نور کسب کنید زیرا برگ های آنها انرژی را از پرتوهای چرخان خورشید جمع آوری می کنند. 

فتوسنتز یکی از بهترین بازی‌ های رومیزی بود که در Gen Con عرضه شد. بازی برای خانواده‌هایی که از دیگر بازی‌های رومیزی کلاسیک نارنجی آبی و برنده جایزه مانند Kingdomino، Planet، نیویورک 1901 لذت می‌برند، آسان است . این بازی بسیار ساده با استراتژی عمیق که موضوع خود را نیز کاملاً تداعی می‌ کند. همانطور که از عنوان پیداست، موضوع درختانی است که در زیر نور خورشید رشد می کنند. هر چه تعداد درختان شما بیشتر باشد، نور بیشتری جذب می کنند و می توانید نهال های جدیدی را پرورش دهید. اما شما نمی توانید برای همیشه درختان بیشتری رشد دهید . 

فتوسنتز موفقیت بزرگی برای طرفداران بازی های رومیزی مدرن بوده است و شروع به یافتن خانه ای با بازیکنان معمولی تر کرده است. و این کاملا شایسته است، زیرا این نوع بازی آسان برای یادگیری و ظاهر عالی باید جذابیت گسترده ای داشته باشد. 

نحوه بازی فکری فتوسنتز

نحوه بازی فکری فتوسنتز 

هر بازیکن بازی را با یک درخت کوچک منفرد از نوع خود روی تخته شروع می کند و درختان و دانه هایی وجود دارند  که می توانند به مرور زمان به تخته اضافه کنند. در اولین نوبت شما،برای درخت یک نقطه نورانی از خورشید پیدا می کنید، که احتمالاً از آن برای کاشت یک بذر جدید استفاده  کنید.در نوبت‌ های بعدی، می‌ توانید مقدار بیشتری از نور را برای رشد دانه‌ ها به درختان کوچک یا افزایش اندازه درختان موجود صرف کنید. درختان بزرگتر می توانند نور بیشتری را جمع آوری کنند و گزینه های شما را افزایش دهند. 

هر چه درختان به مرکز نزدیکتر باشند، امتیاز بیشتری کسب می کنند. بنابراین پیچ‌ های اولیه مسابقه‌ ای برای کسب بهترین امتیازات است. اما در عین حال، تلاش برای تصاحب  تمام فضا در سریع ترین زمان ممکن یک خطر است. به زودی درختان شما تمام خواهد شد، به این معنی که باید مقداری از نور خود را برای خرید بیشتر استفاده کنید. و اگر تمام امتیازات خود را صرف ایجاد موارد جدید کنید، درختان خود را بلندتر نخواهید کرد، که شما را تحت الشعاع روش بسیار جدید تعامل بازی قرار می دهد. در هر چرخش، خورشید (که با یک نشانه بزرگ نشان داده می شود) به یک نقطه جدید روی تخته می تابد  و در یک زمان به دور تخته می چرخد. سپس یک خط از موقعیت خورشید در سراسر تخته بکشید تا ببینید کدام درختان در موقعیتی هستند که می توانند آن را خیس کنند و نقاط نور را دریافت کنند.  

درختانی که پشت درختان دیگر پنهان شده اند تنها زمانی نور را دریافت می کنند که از درخت جلویی بلندتر باشند، در غیر این صورت در سایه گیر کرده اند و هیچ امتیاز نوری برای شما به دست نمی آورند. درختان بلندتر، به نوبه خود، سایه ای به عقب می اندازند و نور گرانبها را از رقبای بیشتری در پشت خود مسدود می کنند. در نتیجه، مسابقه برای پوشاندن زمین با تعداد زیادی درخت کوچک همیشه بهترین گزینه نیست.

بازی به این صورت پیش می‌ رود که  خورشید و ترتیب چرخش آن مسیر ثابتی را دنبال می‌ کند. این به شما بستگی دارد که تشخیص دهید چه نقاطی در آفتاب و کدام در سایه قرار دارند، سپس حرکات بازیکن دیگر را حدس بزنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. شما باید بین دریافت نور برای خود در برابر مسدود کردن آن از دیگران و همچنین دسترسی به بهترین فضاهای امتیازی تعادل برقرار کنید. این یک بازی است که به تفکر منطقی و سازماندهی پاداش می دهد.  

نحوه بازی فکری فتوسنتز

رشد درختان بسیار خوب است، اما در برخی موارد، شما باید آنها را قربانی کنید تا آنها را به امتیاز برسانید  این به این معنی است که یک درخت را از تخته بردارید و جای آن خالی بماند. قبل از اینکه بتوانید یک درخت را قربانی کنید، باید کاملاً رشد کرده باشد، و شما فقط دو قطعه درخت کامل برای بازی دارید. زمان‌ بندی آن به‌ گونه‌ای که بتوانید هر دو را روی تخته قرار دهید و درختی با اندازه متوسط آماده رشد کنید، هنر دشواری است. 

بیشتر از این به این دلیل که به محض اینکه آن درخت بزرگ به نقطه باز یافت می شود، دو اتفاق می افتد. اولاً، دیگر سایه بلند خود را روی تخته نمی‌ اندازد، و به بسیاری از درختان دیگر فرصتی برای گرفتن نور و رشد می‌ دهد. دوم، شما خودتان منبع اصلی نور را از دست داده اید. بنابراین این یک ضربه مضاعف است که توانایی شما برای رشد را کاهش می دهد و در عین حال توانایی سایر بازیکنان را افزایش می دهد. 

همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، این بازی در به دست آوردن عنوان خود کار فوق العاده ای انجام می دهد. روشی که درختان بیشتر نور بیشتری را جذب می‌ کنند و به گونه‌ های شما اجازه می‌ دهد تا رشد کنند  

کلام آخر

یادگیری ساده، بازی دیدنی و  جذاب، فتوسنتز  را شایسته موفقیت بزرگی  می کند . شما می توانید این بازی جذاب را با قیمت و کیفیت مناسب از سایت بازی تحریر تهیه فرمایید. 

پرسش و پاسخگروه تولیدی بازیمن

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی بازیمن