گزارش نادرستی مشخصات

نقطه بازی از جمله بازی‌هاییست که قدرت حل مسئله و سرعت عمل شما را به چالش می‌طلبد. این بازی شامل ۶۶ کارت الگو، ۱۶ کارت شفاف در چهار رنگ، ۴ عدد کفی و راهنمای بازی است. هر کارت الگو یک معماست که باید با چیدن ۴ کارت شفاف روی هم و درست کردن شکل دقیق کارت، آن را حل کنید. از ویژگی‌های مثبت نقطه بازی، امکان بازی کردن آن به صورت تک نفره، به صورت گروهی ۲ تا ۴ نفره و به صورت دو تیم دو نفره است. علاوه بر تقویت قدرت حل مسئله و بالا بردن سرعت عمل، این بازی به افزایش هوش فضایی-دیداری نیز کمک می‌کند.

95,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی مکعب خلاق

نوعی از بازی های بصری که امروزه بین خانواده بسیار محبوب شده است بازی فکری نقطه بازی است که جذابیت بسیار بالایی دارد این بازی علاوه بر این که سرعت عمل شما را تقویت می کند باعث هماهنگ تر شدن چشم و دست شما می شود.
شما می توانید این بازی را به صورت انفرادی و گروهی بازی کنید و لحظات خوشی را برای خود در کنار خانواده و دوستان بسازید همچنین اگر به دنبال یک بازی هستید که قدرت حل مسئله شما را افزایش دهد ما به شما بازی فکری نقطه بازی را پیشنهاد می کنیم که برای رده سنی کودکان و بزرگسالان مناسب است. در ادامه این مقاله از سایت بازی تحریر به بررسی بیشتر بازی فکری نقطه بازی خواهیم پرداخت.

محتویات بازی فکری نقطه بازی

محتویات بازی فکری نقطه بازی

در این قسمت از مقاله به بررسی محتویات بازی فکری نقطه بازی خواهیم پرداخت.

  • 16 سری کارت شفاف پایه
  • 64 عدد کارت الگو
  • دفترچه راهنمای بازی
  • 4 عدد کفی

آموزش بازی فکری نقطه بازی

آموزش بازی فکری نقطه بازی

در ابتدای بازی هر بازیکن یک سری 4 تایی از کارت های طلقی شفاف را در اختیار می گیرد و 64  عدد کارت الگوی بازی را که به پشت می باشد در وسط میز قرار می دهید و یکی را بر می گردانند تا تصویر نقاط برای همه بازیکنان دیده شود. و هر یک از بازیکنان باید تلاش کنند نقاط رنگی کارت های شفاف خود را طوری روی هم قرار دهد تا شکل الگوی مورد نظر را بسازد و به طور کامل با آن منطبق شود. 

برای دیدن ادامه آموزش بازی فکری نقطه بازی کلیک کنید.

کلام آخر

بازی فکری نقطه بازی مزایای بسیار زیادی برای تقویت سرعت عمل فرزند شما دارد اگر به دنبال خرید این بازی هستید می توانید به راحتی آن را با قیمت مناسب از سایت بازی تحریر خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی مکعب خلاق

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی مکعب خلاق