گزارش نادرستی مشخصات

گابلت یک شکل جدید از بازی دوز بصورت استراتژیک و پیچیده‌تر است. برنده بازی کسی است که به صورت عمودی، افقی یا مورب ۴ مهره‌ی خود را ردیف کند.  بازیکنان به نوبت یک مهره‌ی جدید را وارد بازی می‌کنند یا یکی از مهره‌های خود را روی صفحه حرکت می‌دهند. نکته‌ی جالب در این بازی این است که مهره‌های بزرگتر می‌توانند مهره‌های کوچک‌تر را اصطلاحاً قورت بدهند و روی آن‌ها سوار شوند. در عین حال باید کاملاً مراقب برداشتن مهره‌ها بود؛ زیرا ممکن است زیر آن مهره‌ی دیگری باشد که آشکار شدنش شما را از یک برنده احتمالی به یک بازنده‌ی حتمی تبدیل کند.

190,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی قاصدک

یکی از بازی های فکری که  می تواند بسیار جذاب باشد، بازی فکری Goblet است که نیاز به  برنامه ریزی ذهنی دارد. همچنین، این بازی بسیار طولانی است ولی اصلا خسته کننده نیست (هر دور در این بازی حدود 10-20 دقیقه طول می کشد). Goblet Brain Game قوانین بسیار ساده ای دارد که می توانید به سرعت آن ها را یاد بگیرید و وقتی آن را بازیمی کنید متوجه می شوید که این بازیسن و سال نمی شناسد و برای افراد بالای شش سال  این بازی بسیار سرگرم کننده است همچنین این بازی طرفداران بسیار زیادی از زمان اختراع آن برای خود کسب کرده است در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر این بازی خواهیم پرداخت.

محتویات بازی فکری گابلت

حال به سراغ بررسی محتویات بازی فکری گابلت خواهیم رفت.

  • دفترچه راهنمای بازی فکری گابلت
  • 24 مهره پلاستیکی
  • یک صفحه چوبی 16 خانه ای
  • یک کیسه پارچه ای

آموزش بازی فکری گابلت

آموزش بازی فکری گابلت

قوانین بازی در Goblet بسیار راحت است. در Goblet یک صفحه بزرگ با مربع چهار در چهار وجود دارد. در Gobblet، هر بازیکن دارای 12 قطعه در 4 اندازه مختلف است. در  هر اندازه 3 مهره وجود دارد، بنابراین هر یک دارای 3 مجموعه مهره است. وظیفه این سنگ ها ایجاد یک خط مستقیم از چهار سنگ در دست بازیکن است.

نکته‌: مهره‌های بزرگ از هر رنگ می‌توانند بر مهره‌های کوچک از هر رنگ دیگر غالب شوند و به‌اصطلاح خود بازی، آن را قورت دهد.

در ادامه‌ی بازی آنچه می‌تواند باعث پیروزی یا باخت بازیکن شود رنگ و اندازه‌ی مهره است. این بازی برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد بسیار حساس است و باید در طول بازی حواس خود را جمع کرد تا بازی هیجان‌انگیزتر ادامه پیدا کند. در انجام بازی گابلت شما باید مهره‌های خود را به نحوی در صفحه بازی قرار دهید که چهار مهره هم‌رنگ در یک ردیف قرار بگیرند.

برای دیدن ادامه آموزش بازی فکری گابلت کلیک کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال یک بازی مهیج برای تمام سنین هستید ما به شما بازی فکری گابلت را پیشنهاد می کنیم. بازیکن درحین بازی گابلت باید حواس خود را جمع کند، بنابراین این بازی تمرین خوبی برای بالا بردن تمرکز است. با به یاد داشتن حرکت حریف مقابل، شانس پیروزی در این بازی بالا می رود. با این وجود بازی فکری گابلت تمرینی برای تقویت حافظه می شود. البته باید فراموش نکنید هدف بازی گابلت برد یا باخت نیست بلکه هدف آن ساختن اوقات خوش برای جمع های دوستانه و خانوادگی است. اگر به دنبال خرید این بازی هستید می توانید این بازی را با قیمت بسیار مناسب از سایت بازی تحریر خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی قاصدک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی قاصدک