گزارش نادرستی مشخصات

بلاک آس یک بازی صفحه‌ای انتزاعی و استراتژیک است که می‌توان آن را به صورت ۱ تا ۴ نفره بازی کرد. هدف بازی چیدن تمامی یا بیشترین قطعه در صفحه بازی است. روش بازی به این صورت است که هر یک از بازیکنان پس از انتخاب رنگ خود، به نوبت یکی از قطعاتش را در صفحه بازی قرار می‌دهد به شرطی که هر قطعه‌ی جدید فقط از یک گوشه به قطعه‌ی همرنگ خودش متصل باشد. با توجه به این قانون هر کس تلاش می‌کند مهره‌های خود را طوری بچیند که راه را بر چیدن مهره‌های حریفان ببندد. در انتها، کسی که بیشترین قطعه را در صفحه چیده باشد، برنده است.

148,500 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی پارس مدیا

[{“name”:”بررسی”,”value”:”

همیشه بازی های فکری میتواند شور و نشاط را به جمع های ما برگرداند و نه تنها در جمع های دوستانه و خانوادگی سبب همبستگی و همکاری اوقات خوش شود بلکه  در ارتباط با پدر و مادر نیز می تواند مفید و اثر گذار باشد. به دلیل اختلافات سنی و عوض شدن نسل ها و ظهور فضای مجازی اکثر پدر مادر ها احساس میکنند که از فرزند خود دور شده اند و نمی توانند با آنها ارتباط برقرار کنند در این مواقع والدین میتوانند بجای اینکه خود یا حتی فرزند خود را ملامت کنند میتوان از بازی های فکری استفاده کنند. 

والدین میتوانند با همکاری خود بازی های فکری را با فرزندان انجام دهند تا با استفاده از این روش بتوانند خود را به فرزندان نزدیک کنند و وقت بیشتری را با آنها بگذرانند. در این حالت کودکان نیز آن دیوار بین خود و الدین را از میان بر می دارند و باعث میشود ه بیشتر مشکلات و ذهنیات خود را با والدین خود به اشتراک بگذارد. بازی های فکری زیادی در جهان وجود دارد که میشود آنها را بر اساس عوامل متعددی دسته بندی کرد.

مطالب مرتبط:آموزش بازی فکری کاتان

 بازی ها فکری برای گروه های سنی متفاوتی وجود دارد که بعضی از آنها را می توان از کودکان تا بزرگسالان استفاده کرد. امروز ما در بازی تحریر قصد داریم که به یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین و خلاقانه ترین بازی های فکری موجود را معرفی کنیم. بازی بلاک آس 4 نفره را شما میتوانید با فرزندان خود انجام دهید با این کا هم هوش و ذکاوت کودکان به چالش کشیده میشود و تمرین داده میشود و هم باعث ایجاد فضای مفرح شاد میان کودک و فرزند شود. اگر شما هم قصد خرید بازی فکری دارید و تا کنون انتخابی نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید که قطعا از این بازی جذاب خوشتان خواهد آمد.

درباره بازی بلاک آس 4 نفره

 بازی بلاک آس 4 نفره یک بازی استراتژیک و انتزاعی است که میتواند بسیار برای پلیر های آن جذاب باشد. این بازی را میتوان به صورت دو نفره و سه نفره انجام دااد. یادگیری بازی بلاک آس  بسیار آسان میباشد به دلیل اینکه بازی دارای قوانین بسیار ساده ای میباشد. طراحی هوشمندانه و در عین سادگی این بازی توانسته است که در دنیا طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و در مدت زمان نسبتا کم شهرت و محبوبیت زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازی را میتوان چهار نفره و حتی یک نفره نیز انجام داد ولی قطعا هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد جذابیت و هیجان این بازی را نیز به همون اندازه و نسبت افزایش یابد.

مطالب مرتبط:آموزش بازی فکری بالماسک

محتویات بازی فکری بلاک آس 4 نفره  :

·       ۸۴ قطعه در چهار رنگ مختلف (قرمز – آبی – زرد – سبز) ، (هر رنگ ۲۱ عدد)

·       دفترچه راهنمای کامل بازی به همراه نکات استراتژیک

·       صفحه بازی متشکل از ۴۰۰ مربع کوچک

هدف بازی بلاک آس 4 نفره

هدف این بازی این است که تمام مهره های موجود را درون صفحه بازی قرار دهیم چالش های این بازی را میتوان به صورت تکی نیز انجام داد. یک دور بازی بلاک آس 4 نفره معمولا ۳۰دقیقه  طول خواهد کشید. این بازی شامل ۸۴ قطعه از ۴ رنگ مختلف، یک صفحه بازی متشکل از ۴۰۰ مربع و یک دفترچه راهنمای بازیست.

یادگیری بازی بلاک آس کاری ندارد ولی شما همان ابتدا وقتی شروع به بازی کنید می توانید متوجه شوید که چقدر این بازی پیچیده خواهد بود. این بازی میتواند بسیار اعتیاد آور باشد این بازی انتزاعی برای کسانی که علاقه مند به تفکر فضایی هستند میوتند بسیار زیبا و جذاب باشد. شما میتونید ساعت ها به بازی این بازی جذاب و هیجان انگیز با دوستان و فرزندان خود بپردازید.

 مطالب مرتبط:بازی فکری ریسک

شروع بازی فکری بلاک آس :

در شروع بازی هر بازیکن باید به طوری مهره خودش را قرار دهد ک گوشه سمت راست خودش را پر کند. همینطور باید طوری ادامه پیدا کند که بعد از حرکت اول هر بازیکن باید مهره بعدی خودش را قرار دهد که با یکی از قسمت ها با مهره همرنگ خود همجوار باشد باید دقت داشته باشیم که همجواری از قسمت ضلع اشتباه است و درست نیست که اینگونه باشد. البته اتصال این مهره ها از طریق ضلع به مهره های حریف غیر قابل اجتناب است و نمیتوان از آن جلوگیری کند.

پایان بازی بلاک آس 4 نفره:

 این بازی در چند حالت می تواند پایان یابد. اگر در صفحه بازی دیگر حرکت و جایی برای انجام وجود نداشته باشد.  یکی از بازیکنان تمام مهره های خود را در صفحه بازی قرار دهند. د پایان بازیکنی برنده است که بیشترین مهره را داخل صفحه بازی داشته باشد.

 

اهداف بازی فکری بلاک آس 4 نفره :    

  • تقویت تمرکز   
  • تقویت هوش سه بعدی
  • پرورش مهارت تفکر استراتژیک
  • پرورش خلاقیت

حرف آخر

 این مقاله از بازی تحریر سعی کرد که به معرفی و بازی جذاب بازی بلاک آس 4 نفره بپردازد و ویژگی های آن را بیان کند و به معرفی مختصری از آن بپردازد. البته شما میتوانید بازی بلاک اس 2 نفره ره نیز بیابید که البته اگر شما نسخه 4 نفره آن را دارید نیاز به خریداری نسخه 2 نفره آن نیست و شما میتوانید با ایجاد باک کوچکتر روی برد گیم خودتان این بازی را بصورت دو نفره نیز انجام دهید. شما میتوانید تمام بازی های معرفی شده در این مطلب و صد ها بازی و محصول دیگر را در دسته های مختلف مانند بازی های برد گیم و بازی های کارتی  و لوازم تحریر را در بالاترین تنوع محصولی و بهترین قیمت خریداری نمایید. همیشه در بازی تحریر تلاش می شوشد که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت برای شما کناری یکدیگر جمع شوند تا شما بتوانید هر زمان و از هر کجا که خواستید به راحتی محصولات دلخواهتان را خریداری نمایید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی پارس مدیا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی پارس مدیا