گزارش نادرستی مشخصات

نفوذی یک بازی نقش مخفی ۳ تا ۱۰ نفره است با حال و هوای مجموعه‌ی تلویزیونی خانه‌ی کاغذی یا سرقت پول. کل بازی در یک دوره‌ی به اصطلاح شب و روز اتفاق می‌افتد که حداکثر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد؛ در شب هر کس مأموریتی دارد که باید انجام دهد و در روز بازیکنان بر اساس استدلال‌های مبتنی بر مأموریت‌های انجام شده و استنتاج از آنچه گفته می‌شود،  بازی شامل ۱۳ کارت هویت، ۱۶ کارت مأموریت، ۱۶ نشان مأموریت، ۱۰ کارت راهنما، نشان فرمانده، صفحه‌ی مخفیگاه و راهنمای بازی است. با توجه به سریع بودن بازی و تعامل بالای بین بازیکنان، نفوذی برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی به شدت توصیه می‌شود.

130,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

نفوذی یک بازی نقش مخفی ۳ تا ۱۰ نفره است با حال و هوای مجموعه‌ی تلویزیونی خانه‌ی کاغذی یا سرقت پول. کل بازی در یک دوره‌ی به اصطلاح شب و روز اتفاق می‌افتد که حداکثر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد؛ در شب هر کس مأموریتی دارد که باید انجام دهد و در روز بازیکنان بر اساس استدلال‌های مبتنی بر مأموریت‌های انجام شده و استنتاج از آنچه گفته می‌شود، باید نفوذی‌ها را تشخیص دهند. داستان بازی فکری نفوذی (one night revolution  ) از جایی شروع می شود که قرار است دزدی بزرگی انجام شود. ولی زمانی که پلیس از این ماجرا با خبر می شود نفوذی هایی را به داخل تیم سارقان می فرستند تا آن ها نقشه شوم سارقان را بر ملا کنند و آن ها را دستگیر کنند. اما سارقان متوجه می شوند که بین آن نفوذی وجود دارد زیرا اطلاعات آن به بیرون درز می کند به همین دلیل قبل از شروع سرقت به دنبال پلیس ها نفوذی هستند. در ادامه به معرفی و بررسی بازی فکری و بازی رومیزی نفوذی خواهیم پرداخت.

محتویات بازی فکری نفوذی

محتویات بازی فکری نفوذی

در این قسمت از مقاله به معرفی محتویات جعبه بازی فکری نفوذی خواهیم پرداخت که یک برد گیم محسوب می شود.

  • راهنما و دفتر چه آموزشی بازی
  • سیزده کارت هویت
  • شانزده کارت ماموریت
  • ده کارت راهنما
  •  یک نشان فرمانده
  •  برد گیم بازی فکری نفوذی

آموزش بازی فکری بازی جاسوس

دربازی فکری نفوذی بسته به تعداد بازیکن ها نفوذی اضافه می شود اگر تعداد بازیکن ها کم باشد یک نفوذی بین سارقان تزریق می شود و اگر تعداد بازیکن ها زیاد باشد تعداد نفوذی ها افزایش می یابد و اگر تعداد نفوذی ها بیشتر از یک باشد همدیگر را می شناسند.

در کل بازی به دو گروه سارقان و پلیس که به عنوان نفوذی در بازی هستند تقسیم می شود. اگر دزد ها نفوذی ها را از بازی خارج کنند دزد ها برنده بازی می شود اما اگر نفوذی ها، سارقان را از بازی خارج کند نفوذی ها یا همان تیم پلیس برنده بازی خواهند شد.

برای دیدن ادامه آموزش بازی فکری نفوذی کلیک کنید.

بازی فکری نفوذی بر چه اساسی ساخته شده است؟

بازی فکری نفوذی بر چه اساسی ساخته شده است؟

دقیقا چند دقیقه قبل از عملیات است و سارقان از نفوذی آگاهی دارند و می دانند که داخل تیمشان یک نفوذی است و می خواهند آن ها را از تیم به بیرون بیاندازند آنها فقط یک مدت کوتاه را برای شناسایی نفوذی را دارند.

پس باید این نفوذی را هر چه زودتر پیدا کنند وگرنه عملیاتشان نه تنها عملی نمی شود بلکه خودشان هم دستگیر خواهند شد.

کلام آخر

بازی فکری یک بازی جذاب گروهی است که شما می توانید آن را کنار خانواده ی و دوستان خود بازی کنید همچنین این بازی را می توانید با قیمت بسیار معقول از سایت بازی تحریر خریداری کنید.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک