گزارش نادرستی مشخصات

مکعب روبیک آموزشی DVD دار ۳ در ۳ یک پازل مکانیکی حیرت‌انگیز است که وجه‌های آن در جهات مختلف قابل چرخش هستند. همین قابلیت باعث شده است که حل آن از پیچیدگی زیادی برخوردار شود و در نتیجه تشنگان معماهای سخت را به خود جلب کند. این محصول یک مکعب روبیک ۳×۳ با اندازه‌ی استاندارد است. با توجه به عرضه شدن آن همراه با دی وی دی آموزش حل روبیک ، برای علاقمندان مبتدی حل روبیک انتخابی ایده‌آل به شمار می‌آید. در عین حال ، چرخش مناسب و انعطاف بالای آن ، همه‌ی علاقمندان به حل معمای روبیک ، از مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای گرفته تا روبیک‌بازان حرفه‌ای را راضی می‌کند.

93,500 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی پارس مدیا

تصور کنید بتوانید یک مکعب روبیک را چشم بسته در کمتر از 2 یا 3 دقیقه حل کنید. حتی امروزه پس از حدود 30 سال ، اگر بتوانید مکعب روبیک را در چند دقیقه حل کنید مردم فکر می کنند که شما یک نابغه هستید. این پکیج ، حل مکعب را به شما آموزش می دهد. هنگامی که حل مکعب را یاد گرفتید، می توانید هر نوع مکعبی را حل کنید.   

مکعب روبیک

مکعب روبیک 

مکعب روبیک  یک مکعب 3x3x3 از بلوک‌ های رنگی هست ، از زمانی که در دهه 1970 این بازی  ایجاد شد، کاربران را گیج کرده و حل آن به اندازه کافی دشوار است ،  اما «speedcubers» یا کسانی که مکعب را با سرعتی زیاد حل می‌ کنند، باعث علاقمندی بیشتر مردم به این بازی فکری و پازلی می شوند. 

چه کسی می تواند پازل مکعب روبیک را حل کند؟ یکی از سخت ترین پازل های شماره یک جهان که با میلیاردها ترکیب گیج کننده همراه است ، اما تنها یک راه حل دارد ! این بازی کلاسیک و فوق‌ العاده اعتیاد آور، مهارت‌ های بازیکنان را مورد آزمایش قرار می‌ دهد تا ببینند آیا می‌ توانند هر یک از طرف‌ ها را به یک رنگ ثابت تبدیل کنند.

 

تاریخچه مکعب روبیک

تاریخچه مکعب روبیک  

مکعب روبیک یک پازل ترکیبی سه بعدی است که در ابتدا در سال 1974  توسط مجسمه‌ ساز مجارستانی و استاد معماری ارنو روبیک اختراع شد. این پازل که در ابتدا مکعب جادویی نامیده می شد، مجوز فروش آن توسط شرکت اسباب بازی ایده آل در سال 1980  از طریق تاجر Tibor Laczi و بنیانگذار Seven Towns ، Tom Kremer صادر شد. این مکعب در سال 1980 در سطح بین المللی منتشر شد و به یکی از شناخته شده ترین نمادها در فرهنگ عامه تبدیل شد. این بازی در سال 1980 برنده جایزه ویژه بهترین بازی سال آلمان شد. تا ژانویه 2009، 350 میلیون مکعب در سرتاسر جهان فروخته شده بود، و این بازی را به پر فروش‌ ترین بازی پازل و پر فروش‌ ترین اسباب‌ بازی در جهان تبدیل کرد. 

الگوریتم های مکعب روبیک

الگوریتم های حل مکعب روبیک

 به دنباله ای از حرکات هوشمندانه که باعث حل  مکعب روبیک می شود ، «الگوریتم» می گویند. این اصطلاح از ریاضی مشتق شده است، به این معنی که فهرستی از دستورالعمل های تعریف شده برای انجام یک کار از یک حالت اولیه معین، از طریق حالت های متوالی به خوبی تعریف شده، تا یک حالت پایانی مطلوب ایجاد شود . هر روش برای حل مکعب، مجموعه ای از الگوریتم های خاص خود را به همراه توضیحاتی در مورد تأثیر الگوریتم و زمان ، که می توان از آن برای نزدیک کردن مکعب به حالت نهایی استفاده کرد، می باشد.
بسیاری از الگوریتم‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده‌ا ند که تنها بخش کوچکی از مکعب را بدون تداخل با سایر بخش‌ هایی که قبلاً حل شده‌ا ند ، حل می‌ کنند، تا بتوان آن‌ ها را به طور مکرر در قسمت‌ های مختلف مکعب اعمال کرد تا زمانی که مکعب به طور کامل حل شود.  
برخی از الگوریتم‌ ها تأثیر مطلوب خاصی بر روی مکعب دارند  اما ممکن است باعث تغییر سایر قسمت‌ های مکعب نیز شوند. چنین الگوریتم‌ هایی اغلب ساده‌تر از الگوریتم‌ هایی هستند که بر دیگر قسمت های مکعب تاثیر نمی گذارند. این الگوریتم ها در اوایل شروع حل مکعب استفاده می‌ شوند، زمانی که بیشتر  قسمت های آن حل نشده و تغییر دیگر قسمت ها مهم نیستند.

رکورد های جهانی مکعب روبیکرکورد های جهانی مکعب روبیک

رکورد جهانی چیزی است که هر اسپیدکیوب آرزوی داشتن آن را دارد. این معتبرترین دستاورد برای بازی مکعب روبیک است و به جلب توجه بیشتر مردم در سرعت حل مکعب کمک می کند ، زیرا بسیاری از شرکت های خبری مقالاتی را در زمانی که رکورد جهانی مکعب روبیک 3×3 شکسته شده است منتشر می کنند. اگرچه 18 رویداد WCA مختلف وجود دارد که همگی دارای رکوردهای جهانی هستند، و شناخته شده ترین رویداد جهانی ، رویداد رکورد جهانی 3×3 است.
از سال 1982، تنها 18 نفر موفق به ثبت رکورد جهانی شده اند. اریک آکرشدیک و ادوارد شامبون از جمله کسانی هستند که توانستند رکوردی را در این بازی فکری و پازلی بدست اورند.
پس از محبوبیت فوق العاده ای که مکعب در سال 1980 منتشر کرد، 19 مسابقه، همه در کشورهای مختلف، برای تعیین سریع ترین بازیکن آن کشور برگزار شد در 5 ژوئن، در بوداپست مجارستان گرد هم آمدند تا در اولین مسابقات قهرمانی جهانی مکعب روبیک، با مخترع پازل، ارنو روبیک، به عنوان نماینده شرکت کنند. در آن روز 15 رکورد ملی به همراه رکورد های قاره اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی و البته رکورد جهانی که توسط مین تای آمریکایی 22.95 ثانیه ثبت شده بود ، ثبت شد.

کلام اخر
پازل مکعب روبیک یک هدیه عالی برای تولد یا تعطیلات برای پسران و دختران 8 سال به بالا است. نکته مهم این است که شما باید مکعب را به خوبی یاد بگیرید. تکنیک‌ های زیادی برای حل مکعب وجود دارد، برخی سریع‌ تر از دیگران و برخی آسان‌ تر از دیگران یاد می‌ شوند اگر این تکنیک ها را یاد بگیرید و تمرین کنید ، می توانید مکعب را در حدود 2 تا 3 دقیقه حل کنید. اگر می خواهید رکورد بازی مکعب روبیک را بشکنید. این پکیج نحوه حل مکعب روبیک برای مبتدیان ، و حتی برخی از تاکتیک‌ های پیشرفته برای کسانی که به دنبال  تکنیک هایی برای افزایش سرعت خود هستید ، می‌ دهد. این پکیج شامل مکعب روبیک 3×3 ، و یک DVD اموزشی است. که با تهیه این پکیج از سایت بازی تحریر می توانید این بازی معمایی و معروف را یاد بگیرید و از این بازی نهایت لذت راببرید

پرسش و پاسخگروه تولیدی پارس مدیا

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی پارس مدیا