گزارش نادرستی مشخصات

بازی فکری بازار تبریزگروه تولیدی نهالک

بازی فکری بازار تبریز به این شکل است که در بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده‌ی جهان ، یعنی بازار تبریز ؛ هر نوبت کالاهای متفاوتی در بارانداز عرضه می‌شود و شما تنها در چند نوبت باید ثابت کنید که موفق‌ترین تاجر بازار هستید. بازار تبریز یک بازی اصطلاحاً تاس بریز و بنویس برای ۲ تا ۴ نفر است. در این نوع بازی‌ها معمولاً بازیکنان تعدادی تاس می‌ریزند و انتخاب‌هایشان را روی برگه‌ای ثبت می‌کنند تا در نهایت امتیاز هر کس محاسبه شود. بازار تبریز نیز شامل ۱۲ تاس، یک صفحه‌ی بارانداز و بیش از ۱۰۰ برگه‌ی ثبت امتیاز است. در بازی بازار تبریز انتخاب‌های تاکتیکی بازیکنان نتیجه‌ی بازی را تعیین می‌کند.

170,000 تومان

ناموجود

مقایسه
نقد و بررسی اجمالیگروه تولیدی نهالک

بازی بازار تبریز

بازی فکری بازار تبریز توسط گروه تولیدی نهالک به بازار ایران عرضه شده است. توضیحات روی جعبه بازی از سمت تولید کننده این بازی جذاب یعنی نهالک ؛ تا حدودی تم و نوع بازی فکری را می‌تواند به بازیکنانش ارائه دهد؛ که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی فکری بازار تبریز ارائه و طراحی شده برای رده سنی بالای ۸ سال و به طور خاص جزو بازی فکری بزرگسالان است. و از سری بازی‌‌های رومیزی و بردگیم است.

تصویر روی جلد بازی فکری بازار تبریز

توضیح ارائه‌دهندگان بازی : در بازی فکری بازار تبریز شما در نقش بازرگانی هستید که به دفعات به بارانداز بازار بزرگ می‌روید. تا کالایی که می‌تواند پرسود باشد را بخرید و در حجره‌تان به فروش بگذارید. تا در نهایت مشخص شود بهترین تاجر بازار تبریز چه کسی خواهد بود.

تصویر پشت جلد بازی فکری بازار تبریز

بازی فکری بازار تبریز تاریخچه

این توضیح از سمت طراح و تولید کننده این بازی می‌تواند ؛ آشنایی نسبی را با فضای داستانی حاکم بر بازی بازار تبریز به وجود آورد. حال آنکه اگر این را هم بدانیم که این بازی جذاب خود برگردان ایرانی بازی فوق‌العاده محبوب Corinth نیز می‌باشد. می‌تواند برای کسانی که قبلا این بازی محبوب را داشته‌اند ؛ جذاب‌تر هم باشد.

-برای مطالعه‌ی آموزش بازی فکری بازار تبریزکلیک کنید.

ویژگی‌های محصول

• رده‌ی سنی: +8

• تعداد بازیکن: 2-4 نفر

• مدت زمان: 20-30 دقیقه

• تاس در بازی: دارد

• پیچیدگی بازی: نسبتا پیچیده

جمع‌بندی: بازی فکری بازار تبریز از جمله بردگیم‌های محبوب و پرفروش بازار ایران است. تولید و مونتاژ باکیفیت‌ ؛ طراحی ظاهری دقیق و جذاب و تم داستانی و سرگرم کننده این بازی از مهم‌ترین عوامل فروش بالای بازار تبریز است.

پرسش و پاسخگروه تولیدی نهالک

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیگروه تولیدی نهالک